راه‌اندازی سالن ورزشی بانوان کهگیلویه پایان آبان ماه جاری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت: سالن ورزشی بانوان این شهرستان که از مهر ماه برای انجام پاره‌ای تعمیرات تعطیل شده بود مجددا راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  رضا نیکویی‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از تخصیص اعتبار به پروژه‌های ورزشی شهرستان کهگیلویه خبر داد و اظهار کرد: از محل ماده 180 مبلغ 121 میلیون تومان برای احداث چندین پروژه ورزشی در شهرستان کهگیلویه اختصاص داده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت: این اعتبار برای احداث پروژه‌های ورزشی قلعه رئیسی، سالن ورزشی 1200 نفری شهر دهدشت و سالن روستای چنگلوا هزینه خواهد شد.

وی به ورزش بانوان هم اشاره کرد و گفت: دو هزار ورزشکار خانم در سطح این شهرستان فعال هستند، ضمن اینکه در این شهرستان 35 هیات ورزشی وجود دارد که 11 هیات ورزشی در حوزه بانوان فعالیت می‌کنند.

این مسؤول در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی سالن ورزشی بانوان در شهرستان کهگیلویه گفت: تعمیرات این سالن ورزشی از مهرماه آغاز شده و هم‌اکنون در مراحل پایانی هستیم که تا پایان آبان ماه این سالن راه‌اندازی و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ش

اختصاص اعتبارات ماده 180 به پروژه‌های ورزشی شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.