ارائه خدمات رایگان کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم مهاباد

کلینیک سیار دندان پزشکی جنوب آذربایجان غربی به مدت یک هفته در شهرستان مهاباد استقرار می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سامرند مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: کلیینک های سیار دندانپزشـکی در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی بهبود سلامت دهان و دندان و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مناطق محروم شهرستان مهاباد مستقر می شود.

مرزنگ افزود: خدمات دندانپزشکی قابل ارائه در کلینک سیار شامل ترمیم دندان، جرمگیری، سیلانت تراپی، کشیدن دندان، رادیوگرافی دندان، درمان پالپ زنده، فلوراید تراپی و سایر خدماتی که برحسب شرایط و نیاز بیمار ضروری باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: دو کلینیک دندانپزشکی در استان آذربایجان غربی با اختصاص هزینه اعتباری 8 میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی ارومیه راه اندازی شده که یک کلینیک در شمال استان و دیگری در جنوب استان فعالیت می نمایند.

  مرزنگ گفت: این کلینیک ها هر هفته در یکی از شهرستانهای شمال و جنوب استان مستقر شده و به مردم مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان ها خدمات سطح 1 و 2 دهان و دندان ارائه می کنند.

وی افزود: برای هر یک از کلینیک ها در هر شهرستان مبلغ 50 تا 80  میلیون ریال بابت تجهیزات مصرفی دندانپزشکی هزینه می شودو کلیه خدمات ارائه شده در این کلینیک ها رایگان بوده و توسط دندانپزشکان داوطلب انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پایان گفت: این کلینیک در طول این هفته در مناطق شهر خلیفان،مدرسه شبانه روزی الزهرا ، روستا های سویناس ،تنگ بالکه و بادام خدمات رایگان دندان پزشکی سطح 1 و 2 ارائه می دهند.

 

ارائه خدمات رایگان کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم مهابادارائه خدمات رایگان کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم مهابادارائه خدمات رایگان کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم مهابادارائه خدمات رایگان کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم مهابادارائه خدمات رایگان کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم مهاباد

 

انتهای پیام/ح

مردم مناطق محروم مهاباد از خدمات رایگان دندانپزشکی بهره مند می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.