برگزاری جشنواره "نمایش" در اردبیل

جشنواره "نمایش" باهدف حمایت از تولید آثار فاخر و ارزشی تا پایان سال جاری در اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به فراخوان جشنواره "نمایش" اظهار کرد: جشنواره "نمایش" باهدف حمایت از تولید آثار فاخر و ارزشی در دو بخش نمایش صحنه‌ای بزرگ‌سال و کودک و نوجوان تا پایان سال‌جاری در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی درباره زمان برگزاری و چگونگی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نمایش گفت: فراخوان جشنواره نمایش منتشر شده است و داوطلبان می‌توانند تا 20 آذرماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند که پس از داوری و بررسی کارشناسان هنری نتایج ارزیابی در اواخر آذرماه اعلام می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل ادامه داد: از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نمایش سه اثر برگزیده خواهد شد که نمایشنامه‌ها باید تا نیمه اول اسفندماه 96 دریکی از سالن‌های معتبر استان اردبیل به مدت یک هفته اجرای عمومی داشته باشند.

رجبی تصریح کرد: از سوی مجری طرح جشنواره نمایش به هر یک از نمایشنامه‌های انتخاب‌شده 4 میلیون تومان کمک‌هزینه پرداخت خواهد شد.

وی تأکید کرد: محور اصلی موضوع‌های جشنواره نمایش بر پایه سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارزش‌های دفاع مقدس، مناسبت‌های مذهبی دینی و اخلاق  است.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد نمایش‌های فاخر و ارزشی نبودیم و امیدوارم برگزاری این نوع جشنواره‌ها سبب تحرک حوزه هنری در استان اردبیل شود.

 

انتهای پیام/ع

انتشار فراخوان جشنواره نمایش در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.