اعلام مهلت ثبت نام برای دریافت کالابرگ نفت سفید درکهگیلویه وبویراحمد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت کالابرگ نفت سفید در این استان 25 آبان سال جاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ لطف الله مسعودی اظهار داشت: متقاضیان دریافت کالابرگ نفت سفید در کهگیلویه و بویراحمد باید تا 25 آبان سال جاری به سایت تجارت آسان مراجعه و نام نویسی کنند.
وی افزود: اعتبار کالابرگ‌ های نفت سفید در کهگیلویه و بویراحمد تا 30 آذر سال جاری خواهد بود.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توزیع نفت سفید در این استان از اوایل تیر سال جاری آغاز شده و تا 25 آبان نیز ادامه دارد.
مسعودی عنوان کرد: سهمیه نفت سفید خانوار‌های یک تا چهار نفره در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرستان های بویراحمد و دنا 440 لیتر است.
وی ابراز داشت: سهمیه نفت سفید خانوار‌های یک تا چهار نفره در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرستان های گچساران، باشت، کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 220 لیتر است.
مسعودی گفت: سهمیه نفت سفید خانوار‌های پنج نفر به بالا در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد 660 لیتر و در مناطق گرمسیری این استان نیز 440 لیتر است.
افزون بر 40 میلیون لیتر انواع فرآورده شامل نفت سفید، نفت کوره، گازوئیل، بنزین و گاز سی.ان.جی در سه ماه نخست سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

 انتهای پیام/غ

توزیع نفت سفید تا 25 ماه جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.