خالدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

اعزام‌ 3 فروند‌ هواپیما‌ برای انتقال مصدومان‌ زلزله

سخنگوی اورژانس کشور از اعزام تعداد 136 آمبولانس، 28 اتوبوس‌ آمبولانس، 3 فروند‌ بالگرد‌ و 3 فروند‌ هواپیما‌ برای انتقال‌ احتمالی‌ مصدومان زلزله به دیگر شهرها خبر داد.

مصدوم شدن 2 هزار و 504 نفر در اثر زلزله‌ سلیمانیه‌ عراق / اعزام‌ 3 فروند‌ هواپیما‌ برای انتقال احتمالی‌ مصدومان‌ / فوت شدن 208 نفر‌ در اثر وقوع زمین‌ لرزه‌مجتبی‌ خالدی‌ سخنگوی اورژانسی‌ کشور‌ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در اثر وقوع زمین‌ لرزه‌ در مرز بین ایران و عراق‌ که در ساعت 21 و 48 دقیقه دیشب  به وقوع پیوست تا به این لحظه‌ تعداد‌ 2 هزار و 504 نفر از هموطنان‌ مصدوم‌ و متأسفانه 208 نفر‌ فوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه از دیشب تا به این لحظه 106 پس لرزه‌ در منطقه کرمانشاه‌ به وقوع پیوسته‌ است، ادامه داد: تعداد 136 آمبولانس، 28 اتوبوس‌ آمبولانس، 3 فروند‌ بالگرد‌ و 3 فروند‌ هواپیما‌ برای انتقال‌ احتمالی‌ مصدومان به دیگر شهرها و به ویژ‌ه‌ تهران‌ به منطقه زلزله‌زده اعزام شده است.

 سخنگوی اورژانس‌ کشور، بیان کرد: 4 باب بیمارستان صحرایی‌ در شهرهای‌ سنندج، همدان، قزوین و تبریز‌ برپا شده است و همچنین 640 نقطه‌ در تهران برای درمان احتمالی‌ و انتقال مصدومان‌ در نظر گرفته شده است.

 خالدی‌ عنوان کرد: تعداد 8 جراح عمومی، 8 متخصص عمومی، 8 ارتوپد به منطقه اعزام کرده‌ایم‌ و بیماران‌ در فضای باز بیمارستان‌ سر پل ذهاب‌ که دچار آسیب‌دیدگی سازه‌ای‌ شده‌ تحت درمان و مراقبت‌ هستند.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از زلزله سرپل ذهاب در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار