رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

بررسی میزان خسارات وارده به مدارس زلزله‌زده ایلام

مدیر روابط عمومی استان ایلام از بررسی میزان خسارات وارده به فضا‌های آموزشی و تلاش برای تامین فضای ایمن در این استان خبر داد.

بررسی میزان خسارات وارده به مدارس زلزله‌زده ایلامابراهیم رضایی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آخرین وضعیت مدارس استان ایلام اظهار کرد: با توجه به زلزله شب گذشته با همکاری ستاد بحران تمامی مدارس این استان تعطیل اعلام شد و کار بررسی میزان خسارات به این فضا‌های آموزشی در حال اجرا است.

 وی ادامه داد: مدیران مناطق مختلف موظف شده‌اند تا میزان خسارات فضا‌های آموزشی ایلام را برآورد کرده و تا پایان وقت اداری امروز به ادارات کل اعلام کنند، همچنین مدیران مدارس موظف هستند فضای آموزشی را ارزیابی کرده و در صورت نا ایمن بودن اطلاع رسانی کنند تا محلی جایگزین برای دانش‌آموزان در نظر بگیریم.

 مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: اعلام بازگشایی مجدد مدارس با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان خواهد بود،‌ اما آموزش و پرورش این آمادگی را دارد تا فضایی ایمن برای دانش‌آموزان تهیه کنند.

 وی در خصوص مقاوم بودن مدارس و استفاده از این فضا‌ها به عنوان پناهگاه گفت: در مناطقی که باف فرسوده استان محسوب می‌شود از حضور مردم در مدارس و حتی حیاط آن جلوگیری شد، اما در فضا‌هایی که شرایط بهتری داشتند شب گذشته با همکاری نیرو‌های مدارس، اسکان مردم انجام شده است.

 رضایی یادآور شد: همچنان در حال بررسی شرایط فضا‌های آموزشی استان بودیم و پس از مشخص شدن میزان خسارات وارده تصمیم‌هایی برای تامین فضای آموزشی دانش‌آموزان در نظر گرفته خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

اسکان مردم زلزله زده در مدارس ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار