توزیع سوخت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه از توزیع 850 هزار لیتر بنزین و 164 هزار لیتر نفت‌گاز در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

اعزام تیم های سیار سوخت رسانی به مناطق آسیب دیده زلزله کرمانشاهنورنیا مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به اقداماتی که برای توزیع سوخت در مناطق زلزله زده انجام شده، گفت: از همان ساعات اوليه در مناطق آسیب دیده در آماده باش بودیم.

وی ادامه داد: اكيپ‌های مهندسی جهت تعمير و مرمت تجهیزات آسيب ديده به سمت شهرستان های زلزله زده حرکت کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه از توزیع سوخت مورد نیاز در مناطق آسیب دیده خبر داد و تاکید کرد: 850 هزار لیتر بنزین و 164 هزار لیتر نفت‌گاز در این مناطق توزیع شده است.

وی گفت: دو هزار كپسول يازده كيلويی پرسی گاز و دو هزار كپسول يازده كيلويی بوتان گاز شارژ شده و آماده تحويل به مكان‌های مورد نياز است.

نورنیا تاکید کرد: در حال حاضر هيچگونه مشكلی در خصوص توزيع فرآورده نفتی در مناطق آسیب دیده نداریم.

وی یادآوری کرد: گروه‌های تعميراتی اين شركت نیز به شهرستان‌های زلزله زده اعزام شدند تا اگر مشکلی در جایگاه‌های سوخت وجود داشت به سرعت آن  را مرتفع  کند.

نورنیا با اشاره به افزایش قابل توجه فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت استان، به مردم اطمینان داد که مشکلی برای تامین سوخت وجود ندارد و از آنها خواست ،از تجمع در جایگاه‌های سوخت خودداری کنند.

انتهای پیام/

زلزله 7.3ریشتری در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.