مصدومیت ۱۰۹ نفر در گیلانغرب

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت: با بیان اینکه تاکنون ۱۰۹ نفر از شهروندان و روستائیان مصدوم شده‌اند ۱۵ نفر از این افراد به بیمارستان‌های مرکز استان انتقال‌یافته‌اند و مابقی در شهرستان مورد مداوا و درمان قرارگرفته‌اند.

مصدومیت ۱۰۹ نفر در گیلانغرببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،فرهاد همتی، سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت: با بیان اینکه تاکنون ۱۰۹ نفر از شهروندان و روستائیان مصدوم شده‌اند ۱۵ نفر از این افراد به بیمارستان‌های مرکز استان انتقال‌یافته‌اند و مابقی در شهرستان مورد مداوا و درمان قرارگرفته‌اند.

فرهاد همتی گفت: واحدهای خسارت دیده بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند و آب شرب شهر گیلانغرب به دلیل کدورت بالای چشمه سراب ناشی از شدت زلزله قطع شده و تمهیدات لازم برای آبرسانی سیار و توزیع آب بسته‌بندی‌شده اتخاذشده است.

وی اظهار کرد: اوضاع تحت کنترل است و ستاد مدیریت بحران شهرستان از شب گذشته تشکیل و پای‌کار است سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب بر به کارگیری همه امکانات برای سامان‌دهی وضعیت موجود شهرستان تأکید و ضرورت امدادرسانی بموقع به حادثه دیدگان را خواستار شد.

همتی گفت: ایجاد اردوگاه اضطراری در گیلانغرب در دستور کار قرار گرفته و اکیپ‌های کارشناسی به مناطق مختلف شهرستان به‌منظور برآورد خسارت و همچنین امداد رسانی اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه آب و نان و چادر مهمترین اقلام مورد نیاز شهرستان است خواستار امداد رسانی و توجه بیشتر به خانوارهای بی سرپناه شد.

انتهای پیام/ز

109 نفر در گیلانغرب مصدوم شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار