فرمانده نیروی انتظامی فارس خبر داد؛

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از نیم تن تریاک

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ۵۵۱ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در فارس کشف شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار‌های اطلاعاتی منسجم موفق شدند یکی از شبکه‌های بزرگ حمل مواد مخدر را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: در این خصوص ماموران به محور قلات – شیراز اعزام و ضمن برپایی ایست و بازرسی، یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل بار و ۲ دستگاه سمند و پژو ۴۰۵ (اسکورت و راه پاکن محموله) متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵، ۲۹۱ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص ۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار گودرزی با اشاره به انجام عملیاتی دیگر توسط مأموران در فیروزآباد، ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و گشت زنی در محور فیروزآباد - شیراز به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۲۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کنند، تصریح کرد: یک دستگاه پژو پارس با ۲ سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.

انتهای پیام/ن

کشف  تریاک در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار