مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور:

توزیع 1.5 میلیون بطری آب معدنی در مناطق زلزله‌زده/ استقرار 4 آزمایشگاه سیار کیفیت آب

جانباز با اشاره به توزیع 1.5 میلیون بطری آب معدنی در مناطق زلزله زده، گفت: هم اکنون سه دستگاه تجهیزات بسته بندی آب نیز در محل مستقر و روزانه صد هزار آب بسته بندی تولید می‌شود.

توزیع 1.5 میلیون بطری آب معدنی در مناطق زلزله‌زده/ استقرار 4 آزمایشگاه سیار کیفیت آب

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، حمیدرضا جانباز با اشاره به اینکه آب شهرهای قصرشیرین و سرپل ذهاب از محل سراب سرپل ذهاب تامین می‌شود، عنوان کرد: با توجه به پس لرزه‌های که از دیروز بعدازظهر و امروز صبح داشته‌ایم مجددا آب این منطقه کدورت پیدا کرده است.

وی با اشاره اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد شبکه آب قصرشیرین بازبینی شده و هیچگونه مشکلی ندارد، تصریح کرد: هم اکنون آب در مخزن است و به آرامی آن را به شبکه شهر قصرشیرین تزریق می‌کنیم. در شهر سرپل ذهاب نیز خطوط اصلی انتقال آب ما هیچ مشکلی ندارد.

جانباز ادامه داد: یک خط سه کیلومتری در خیابان اصلی شهر دچار مشکل است و همکاران ما نسبت به رفع اتفاق رخ داده اقدام کرده‌اند. آنچه که ما باید انجام بدهیم این است که اطمینان داشته باشیم آب باعث فرونشست منازل نمی‌شود چرا که اکثر انشعابات شکسته شده است. بنابراین در حال ارزیابی نقاط هستیم که به صورت جدی آسیب دیده‌اند تا نسبت به انسداد خطوط لوله اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه هم اکنون در حال احداث سکوهای برداشت آب هستیم، اظهار کرد: در حال حاضر نیز 1.5 میلیون بطری آب معدنی توزیع شده است. سه دستگاه تجهیزات بسته بندی آب در محل مستقر و روزانه صد هزار آب بسته بندی تولید می‌شود. همچنین سه آزمایشگاه سیار کیفیت آب نیز در بخش شهری و یک آزمایشگاه در بخش روستایی مستقر شده است.

وی خاطرنشان کرد: به مردم شریف زلزله زده اطمینان می‌دهیم تا وصل شدن شبکه آب شرب پایدار، هیچگونه مشکلی در جهت تامین آب بسته بندی نداریم و همکاران هم اکنون در اقصی نقاط کشور نیز در حال ارسال مرسولات هستند.

جانباز در پایان گفت: شبکه‌های آب شهری نیز در حال پایداری است. ما سعی می‌کنیم با رفع کدورت آب نسبت به توزیع آب در شبکه اقدام و نسبت به انسداد انشعاباتی که ساختمان‌های آن‌ها دچار مشکل شدند نیز همزمان اقدام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال دستگاه بسته‌بندی آب به مناطق آسیب‌دیده از زلزله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار