جشنواره رسانه ای ابوذر

اهالی رسانه و هنرمندان برای شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر می توانند آثار خود را تا ۳۰ آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مرتضی کارآموزیان دبیر دومین جشنواره رسانه ای ابوذر و مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانگفت: سازمان بسیج رسانه استان کرمان قصد دارد جشنواره ای به‌ نام جشنواره رسانه ای ابوذر را با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌ رسانی استان کرمان با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌های محلی، ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای، نگاه بیشتر مردم به سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و اصول شهروندی و نیز بصیرت و روشنگری برگزار کند.


وی از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط شاغل در رسانه ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دعوت کرد تا آثار برتر خود را که در یکی از رسانه‌های محلی استان کرمان منتشر شده است به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.


کارآموزیان مبارزه با آسیب های اجتماعی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاد اندیشی، اقدام انقلابی و آزاد را   از محورهای این جشنواره عنوان کرد.


وی از علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه اجتماعی به نشانیkermanresaneh1@ مراجعه کنند.
انتهای پیام /ی

جشنواره ای برای اهالی رسانه و هنرمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار