افتتاح نمایشگاه شهدای شاخص اهل سنت سیستان و بلوچستان در زاهدان

نمایشگاه شهدای شاخص اهل سنت سیستان و بلوچستان از دوران دفاع مقدس تا دفاع از حرم با حضور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان استانی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زاهدان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه شهدای شاخص اهل سنت سیستان و بلوچستان در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این نمایشگاه در راستای چهارمین همایش ملی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برپا شد.


امین ‎رضا کمالیان ادامه داد: در این نمایشگاه عکس و بیوگرافی 36 شهید شاخص اهل سنت سیستان و بلوچستان از دوران دفاع مقدس تا دفاع حرم به نمایش گذاشته شده است.


وی افزود: همچنین همایش ملی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت با هدف ارتقای فرهنگی، آشنایی با ارزش‎ها و باورهای عاشورایی مردم به ویژه استادان، دانشجویان و سایر اقشار جامعه در راستای توسعه وحدت اسلامی امروز عصر در زاهدان برگزار می شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در این همایش رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای کمیسیون و شماری از علما، امامان جمعه اهل سنت از کشورهای پاکستان، افغانستان، سوریه و عراق به همراه استادان و صاحبنظران داخلی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

افتتاح نمایشگاه شهدای اهل سنت در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار