ارسال 2 دستگاه دیزل ژنراتور سیار به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و اعلام نیازمندی‌ها از سوی مخابرات استان کرمانشاه، ۲ دستگاه دیزل ژنراتور سیار جهت برق‌رسانی به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان، با تسلیت جان‌ باختن تعدادی از هموطنان در استان کرمانشاه بر اثر زلزله یکشنبه‌شب هفته جاری،گفت:با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و اعلام نیازمندی‌ها از سوی مخابرات استان کرمانشاه، 2 دستگاه دیزل ژنراتور سیار جهت برق‌رسانی به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

وی افزود:همچنین 4 نفر از نیروهای متخصص که با دستگاه دیزل ژنراتور سیار آشنایی کامل دارند به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند و تا هر زمانی که نیاز باشد آماده کمک و خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

حکمت در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: در زمان وقوع زلزله در استان کردستان هیچ‌گونه مشکل خاصی در حوزه ارتباطی نداشتیم بلکه فقط در 20 دقیقه اولیه زلزله با مشکل برقراری ارتباط روبه‌رو شدیم به طوریکه اگر مردم قصد تماس گرفتن را داشتند بایستی چندین‌ بار تلاش می‌کردند.
انتهای پیام/م

2 دستگاه دیزل ژنراتور سیار جهت برق‌رسانی به مناطق زلزله‌زده ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.