ایمان و همبستگی سبب شکست دشمنان می‌شود

امام جمعه موقت بجنورد گفت: ایمان و وحدت مسلمانان باعث شکست و عقب نشینی دشمنان خواهد شد.

ایمان و همبستگی سبب شکست دشمنان می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ، حجت‌الاسلام رضا نوری امام جمعه موقت بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه ، عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به ویژگی‌های پیامبر همچون ساده زیستی، مردم داری، امانت داری، استقامت و توکل برخدا گفت: مسئولان با قرار دادن این ویژگی‌ها در سرلوحه کار خود باعث می‌شوند تا نظامی بسیار محکم را پایه ریزی کنیم.

خطیب نماز جمعه بجنورد با اشاره به سخنان امام حسن (ع) افزود: دشمنان اگر بر مردم تسلط پیدا کنند انسانیت، حقوق بشر و عهد و پیمان رعایت نمی‌شود و از بین می‌رود درست همانند وضع کنونی ایران اسلامی که آمریکا با مذاکره با دولت مردان پایند هیچ کدام از تعهدات خود نماندند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت:باید به دشمن و کسانی که به خداوند اعتقادی ندارند تکیه نکنید دل نبندید چراکه آنان تنها به دنبال ریاست طلبی و ظلم گویی هستند.

خطیب نماز جمعه بجنورد افزود:همیشه و در همه حال کمک‌های نوع دوستانه مردم جلوتر از مسئولان است و ملت شریف ایران همچنان در حال کمک رسانی به زلزله زدگان هستند.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به اینکه اینگونه حوادث طبیعی نوعی امتحان از سوی پرورگار است گفت: بسیج، سپاه پاسداران، ارتش، هلال احمر، کمیته امداد و نیرو‌های انتظامی با کمک و همدردی برای هموطنان آسبی دیده برای داشتن سرپناه در تلاش هستند. انتهای پیام /ف

خطبه‌های نماز جمعه بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.