اجراي 23 ويژه برنامه در ملكشاهي

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی از اجرای 23 ويژه برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان ملكشاهي خبر داد.

اجراي 23 ويژه برنامه در ملكشاهي

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛فلاح غلامی با بیان اینکه در طول هفته بسیج 23 برنامه در سطح شهرستان ملکشاهی اجرا خواهد شد، بیان كرد: هفته بسیج از 29آبان آغاز و در این روز که با نام "بسیج ، اقتصادمقاومتی و سازندگی" نامگذاری شده است برنامه های متنوعی ازجمله اعزام گروه های جهادی و همایش علمی کردن کشاورزی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه "بسیج،محرومیت زدایی و خدمات رسانی " عنوان دومین روز هفته بسیج را تشکیل می دهد ؛ اظهارکرد: اجرای اردوی جهادی کاشت نهال، اعزام تیمهای جامعه پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان و همایش ما زنده ایم از برنامه های این روز خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحيه ملكشاهی افزود: روز سوم این هفته با عنوان "بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی" نامگذاری شده که اجرای نشست روشنگری و بصیرتی، همایش مجمع شهرستانی بسیج و برگزاری کارگاه دختران جوان از جمله برنامه هایی است که برای این روز درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اجرای ورزش محله ای، غبارروبی مزار شهدا و اجرای برنامه آبروی محله از برنامه های اجرایی روز چهارم هفته بسیج می باشد ، " بسیج، اندیشه ورزی وتولید علم " را عنوانی دانست که برای این روز در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی پنجمین روز هفته بسیج را "بسیج، مسجدمحوری و ولایتمداری " بیان کرد و ادامه داد: در این روز مراسم دعای ندبه، کلاسهای صالحین، میقات صالحین، گشت های های اطلاعاتی و یادواره شهدای پایگاهی برگزار خواهد شد.

غلامی همچنین با بیان اینکه روز ششم هفته به نام "بسیج، دولت، مقاومت و استکبارستیزی " نامگذاری شده است، به برنامه های قابل اجرا در این روز اشاره کرد و یادآورشد: برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از سرود حماسی و گشتهای اطلاعاتی از جمله این برنامه ها در روز شنبه چهارم آذر خواهدبود می باشد.

وی با اشاره به آخرین روز هفته بسیج ، اضافه کرد: این روز که یکشنبه پنجم آذر خواهد بود و تحت عنوان "بسیج، جهادکبیر و عمل انقلابی " نامگذاری شده است ؛برگزاری یادواره حوزه ای،سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، گشت محله محور با عنوان حماسه خدمت و امنیت تجمع بزرگ شکوه مقاومت و اجرای همایش 5آذر از ویژه برنامه های این روز هفته بسیج در ملکشاهی خواهد بود.

انتهای پیام/ د

برنامه های هفته بسیج در ملکشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.