ایلام؛

برگزاری مسابقات دو صحرانوردی بانوان در ایلام

رئیس هیات دو ومیدانی اعلام کرد : اولین دوره مسابقات صحرانوردی بانوان در بخش نوجوانان در پارک جنگلی چقا سبز با حضور ورزشکارانی از هفت شهرستان استان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛عباس فتحی اظهار داشت : بانوان شرکت کننده در این مسابقات برای اولین بار در مسافت چهارکیلومتری با هم به رقابت پرداختند که در پایان خانم ها گلاره فتح اللهی و زهرا نقیب زاده از مهران و مهسا مرادبیگی از ایلام به تربیت به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

وی افزود: در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی استان و انتخابی قهرمانی کشور که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با شرکت 60 دونده آقا و خانم برای حضور در مسابقات کشوری برگزار شد نفرات برتر با تصمیم کمیته فنی هیات دو ومیدانی استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

فتحی  ادامه داد : در بخش آقایان در رده سنی نوجوانان و با پشت سر گذاشتن مسافت شش کیلومتری محمد جواد غلامی از ایلام، علیرضا هاشمی و امیررضا جعفری از دره شهر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در بخش بزرگسالان و طی مسافت 12 کیلومتری نیز احسان زینی وند از دره شهر وجلیل ناصری از چرداول مقام های اول و دوم را به دست آوردند و خلیل ناصری از چرداول و مسعود احمدی زرنه از ایوان به مقام سوم رسیدند.









انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، دو ، مسابقه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.