محسنی بندپی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

مشارکت بهزیستی در احداث منازل مسکونی زنان سرپرست خانوار زلزله زده

رئیس سازمان بهزیستی کشور از مشارکت بهزیستی در ساخت منازل مسکونی زنان سرپرست خانوار و مددجویان معلول زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

مشارکت بهزیستی در احداث منازل مسکونی زنان سرپرست خانوار زلزله زدهانوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: افزایش مستمری مددجویان بهزیستی استان زلزله زده کرمانشاه که در جریان وقوع زلزله آسیب دیده اند، اولین اقدامی است که سازمان بهزیستی کشور در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس مستمری سایر مددجویان بهزیستی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را تا پایان سال جاری به دو برابر افزایش دادیم و بسته های حمایتی ویژه ای نیز تا پایان سال به این مددجویان ارائه می ‌‌‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: تعمیر و ساخت منازل مسکونی ویژه زنان سرپرست خانوار و سایر مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه که دارای معلولیت هستند، دومین اقدامی است که سازمان بهزیستی کشور برای جامعه هدف تحت پوشش خود اجرایی می کند.

محسنی بندپی تاکید کرد: سازمان بهزیستی کشور در ساخت منازل زنان سرپرست خانوار که به طور ۱۰۰ درصدی تخریب شده اند و همچنین تعمیر منازل مددجویانی که بخشی از منزل آن‌ها تخریب شده و نیاز به تعمیر دارد، مشارکتی فعال خواهد داشت و اقدامات مورد نیاز را در این زمینه انجام می‌دهد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: طی مذاکره سازمان بهزیستی با گروه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، برنامه های ویژه حمایتی برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار زلزله زده استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه زنان سرپرست خانوار در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در گروه‌های خودیار و مهارت آموزی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، افزایش می‌یابد، در همین راستا مهارت‌های حرفه‌ای درآمدزا برای این گروه از جامعه هدف سازمان بهزیستی نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: برخی از زنان مناطق زلزله زده در جریان این حادثه سرپرست خانواده خود را از دست داده‌اند و هم اکنون سرپرست خانوار به حساب می‌آیند که سازمان بهزیستی حمایت های مورد نیاز را به آن‌ها ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

 افزایش مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار زلزله زده کرمانشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار