نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس :

سلب ظرفیت‎های قدرت‎یابی ملت ایران فلسفه بازی‎ سیاسی دشمن است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه برپایی یادواره‎های شهدا یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در یادواره بانوان شهید محله امام حسین این شهرستان با اشاره به حضور حداکثری مردم محله امام حسین در یادواره بانوان شهید این محله اظهار کرد: فلسفه برپایی یادواره‎های شهدا این است که راه را گم نکنیم.

وی برپایی یادواره‎های شهدا را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: خوشبختانه امروزه بسیج محله به محله نمایشگر، قطب نما و حجت‎یابی که شهید نام دارد، را در مناطق و محلات احیاء می‎کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران ارزان به دست نیامده که آن را ارزان بفروشیم، افزود: جنگ 8 ساله ملت ایران جنگ مرزی و ارضی نبود، بلکه مادران و پدران شهدا فرزندانشان را در راه اقامه دین، عظمت اسلام و انقلاب، حفظ عفت، حیا و حجاب فدا کردند.

گودرزی افزود: به این ترتیب به همان میزان که شاخصه‎هایی همچون ایستادگی در برابر باطل، پیروی از راه شهدا و حرکت پشت سر رهبر و امام انقلاب را دنبال کنیم، به همان میزان پای انقلاب و اهداف عالیه آن ایستاده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه انقلابی ماندن از انقلاب کردن مهم‎تر است، گفت: سهم مادران و همسران شهدا در مسیر حرکت آنان و فدا شدن در راه اسلام و انقلاب از جایگاه ویژه‎ای برخوردار است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صبوری مادران و همسران شهدا موجب شده است که شهدایی همچون شهید محسن حججی آنچنان با اقتدار ابهت خود را به نمایش جهانیان بگذارد و تصویر این شهید خون تازه‎ای در رگ‎های پیکره اجتماع جاری و ساری کند.

گودرزی شهدا را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: مسوولان قدرنشناسی که به مردم فخرفروشی می‎کنند، بدانند که اگر شهدا نبودند، اکنون آنان صاحب سمت و میز ریاست نبودند.

وی در پاسخ به آنهایی که می‎گویند، چرا باید جوانان ما به سوریه بروند؟ اظهار کرد: اگر مدافعان حرم در آن سوی مرزها به مقابله با داعش نمی‎رفتند، اکنون باید در شهرها و کوچه و خیابان‎های ایران با آنها می‎جنگیدیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در همه آحاد مردم را ایثارگران و حافظان انقلاب اسلامی ایران خواند و عنوان کرد: اگر چه عناصر سست عنصر و ابن‎الوقت‎های فرصت‎طلبی نیز وجود دارد، اما آحاد مردم و خانواده‎های شهدا به عنوان عناصر اصلی انقلاب، با تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنان حس ایثارگری و شهادت‎طلبی خود را حفظ کرده‎اند.

گودرزی در ادامه گفت: مادامی که این روحیات در بطن جامعه وجود داشته باشد، دشمنان هیچ غلطی نمی‎توانند، بکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف اصلی دشمنان از تهدیدها و تحریم‎ها علیه ملت ایران اشاره و تاکید کرد: آنها دیروز با متوقف کردن رشد و پیشرفت علمی هسته‎ای به دشمنی با ما پرداختند و امروز با مثلث تهدید، مذاکره و امتیاز گرفتن به دنبال پیاده‎سازی طرح و نقشه‎های خود هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنان توافق برجام را پاره نمی‎کنند، بلکه با این بازی‎های سیاسی به دنبال برجام‎های دیگری هستند.

گودرزی تاکید کرد: این بازی ترسیم شده از سوی آمریکا و اروپا است و به این ترتیب می‎خواهند، پیشرفت نظامی و دفاعی را از ما گرفته و نقش ایران اسلامی را در منطقه کم رنگ کنند.

وی افزود: فلسفه و هدف اصلی دشمنان از همه این تهدیدها و بازی‎های سیاسی این است که فرصت‎ها و ظرفیت‎های قدرت‎یابی ملت ایران را در آینده بگیرند و در آینده ایران را به کشور ضعیفی تبدیل کنند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‎خواهیم باشیم و مسیر رشد و تعالی ایران اسلامی را ادامه دهیم، باید همچون شهدای والا مقام به ایستادگی در برابر طرح و نقشه‎های دشمنان بپردازیم.

انتهای پیام/د

ضرورت برپایی یادواره‎های شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.