دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان گفت: مدت زمان ارسال آثار برای این جشنواره تا دهم آذرماه امسال تمدید شد.

توفیق مفاخری دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کردستاندر گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: به دنبال فراخوان برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای سومین سال متوالی در استان کردستان، آثار زیادی از خبرنگاران استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 وی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، کمک به پیشبرد و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، رساندن رسانه‌ها به رسانه تراز انقلاب، شناسایی رسانه‌های فعال و تجلیل از خبرنگاران برتر استان کردستان را از جمله اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان ذکر کرد.

 مفاخری خاطرنشان کرد: تیتر، گزارش، سرمقاله، مصاحبه، یاداشت، خبر و عکس خبری از جمله بخش‌های سومین جشنواره رسانه‌ ابوذر کردستان است.

وی عنوان کرد: بدلیل استقبال خبرنگاران از این جشنواره، مدت زمان ارسال آثار تا دهم آذرماه امسال تمدید می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را زمان اعلام‌شده به دبیرخانه استان کردستان واقع در سنندج، خیابان جام‌جم روبروی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جنب ام‌آر‌آی شهید قاضی دفتر خبرگزاری فارس ارسال کنند.

انتهای پیام/ د م

ارسال آثار سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.