رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار از برپایی دو ایستگاه همه واقف باشیم در این شهرستان خبر داد.

برپایی ایستگاه همه واقف باشیم در بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن نوروزی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار با بيان اینکه امسال در دهه وقف دو ایستگاه «همه واقف باشیم» در شهرستان بهار برپا شد گفت: یکی از دو ایستگاه همه واقف باشیم در شهر لالجین و دیگری در مرقد آیت‌الله بهاری برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه وقف سال‌جاری محفل انس با قرآن با حضور ساعد قاری کشوری در مسجد امام خمینی(ره) شهر بهار برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت دهه وقف نماز جماعت در مرقد آیت الله بهاری شهرستان بهار برگزار شد.

حسن نوروزی با اشاره به اینکه همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام(ص) در بقاع متبرکه شاخص شهرستان بهار زیارت حضرت رسول(ص) قرائت شد، افزود: در آخرین روز از ماه صفر و همزمان با شهادت امام رضا(ع) در سه بقعه متبرکه شاخص شهرستان بهار مراسم عزاداری برگزار شد.

نوروزی با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در امامزاده میرشمس الدین(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) و عقیل(ع) شهرستان بهار برگزار شد، ادامه داد: هر ساله از محل موقوفات شهرستان بهار برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اوقاف و امور خیریه در طول سال برنامه‌هایی از جمله آرامش بهاری، بصیرت عاشورایی، مهر تحصیلی و مهر تندرستی را از محل موقوفات انجام می‌دهد، افزود: سنت وقف نیازمند ترویج بیشتر در جامعه است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار وقف را صدقه جاری و عبادتی پایان‌نشدنی دانست و افزود: فرد با بخشیدن دارایی خود برای خدمات به محرومان عمل الهی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ش

دو ایستگاه همه واقف باشیم در شهرستان بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار