فرمانده سپاه شهرستان پلدختر:

مهم‌ترین قدرت در برابر استکبار بسیج است

فرمانده سپاه پلدختر گفت: بسیج همواره در صف اول پیشبرد برنامه‌های انقلاب بوده و اگر امروز می‌گوییم که ایران قدرت بازدارندگی دارد این قدرت ناشی از بسیج است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرست سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز در دیدار اقشار مختلف بسیج با امام‌جمعه پلدختر که در دارالقرآن الزهرا برگزار شد، گفت : بسیج به‌عنوان پرچم‌دار پیش برندگی انقلاب و محرک قوی راه‌های برون‌رفت از چالش‌ها و مشکلات به وجود آمده در مسیر رشد و تعالی انقلاب راه را هموار نموده و در حقیقت نسخه شفابخش گره‌های بزرگ است.

وی افزود: از سال ۵۸ که بسیج به‌فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت تا به امروز برهمه ثابت شده است که بسیج به‌عنوان پرچم‌دار پیش برندگی انقلاب است و دلیل آن‌هم این است که بسیج از بطن مردم و یک جنبش خودجوش مردمی و برخاسته از یک فرهنگ اصیل اسلامی و انقلابی است.

فرمانده سپاه پلدختر با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج و حلول ماه ربیع‌الاول گفت: بسیج به‌عنوان یکی از کارآمدترین نیرو‌های پنج‌گانه سپاه پاسداران در راستای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

وی افزود: امسال هفته بسیج با شعار مردم‌سالاری دینی آغازشده و در نخستین روز از هفته بسیج با حضور در بیت امام‌جمعه پلدختر با ولایت تجدید بیعت کردیم تا اعلام کنیم که گوش‌به‌فرمان ولایت و منویات مقام معظم رهبری هستیم.

محمودوند گفت: بسیج همواره در صف اول پیشبرد برنامه‌های انقلاب بوده و اگر امروز می‌گوییم که ایران قدرت بازدارندگی دارد این قدرت ناشی از بسیج است.

وی در ادامه گفت: سردار سلیمانی قول دادند که تا سه ماه دیگر کار داعش در سوریه و عراق به پایان می‌رسد که امروز شاهد هستیم به برکت حضور بسیجیان داعش به نقطه پایان خود رسیده است.

انتهای پیام/د

بسیج مهم‌ترین قدرت بازدارندگی نظام اسلامی در برابر استکبار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.