زنگ وقف در مدارس رزن نواخته می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن، از نواخته شدن زنگ وقف فردا (۳۰ آبان) در دبیرستان امام صادق (ع) این شهرستان خبر داد.

زنگ وقف در مدارس رزن نواخته می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام احمدرضا خزایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن گفت: همزمان با ششمین روز از دهه وقف زنگ وقف در مدارس شهرستان رزن و به طور نمادین در دبیرستان امام صادق(ع) این شهرستان نواخته می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه فرهنگی در راستای شناساندن و آشنایی دانش آموزان با موضوع وقف است، افزود: هر فردی که در هر رشته ای توانمندی خاصی دارد می تواند برای ارتقا سطح جامعه خود یک میزان از وقت خویش را برای پیشرفت جامعه خود وقف کند.

وی تصریح کرد: دیدار با مسئولین، افتتاح پروژه های عمرانی، ویژه برنامه های مربوط به رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امام رضا (ع)، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، همایش یاوران وقف در این شهرستان از جمله این برنامه ها محسوب می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن ابراز داشت: واقفان نیک اندیش با وقف اموال خود به دنبال توانمند کردن جامعه خود بوده اند، اگر این فکر و فرهنگ در جامعه امروزی ما هم نهادینه بشود در جامعه آدم های نیازمند هم توانمند می شوند.

حجت الاسلام خزایی بیان کرد: هدف از نواختن زنگ وقف در مدارس ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف در بین آینده سازان جمهوری اسلامی ایران و آشنایی دانش آموزان با وقف و موقوفات است.

وی گفت: امید است این برنامه ها به تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف شود و ثمره آن ایجاد موقوفات جدید در استان باشد.

انتهای پیام/ د

ترویج سنت حسنه وقف در مدارس رزن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.