مدیر کل بهزیستی استان اردبیل از ارسال دو محموله اقلام کمک توانبخشی به معلولان آسیب دیده از زلزله زده، از اردبیل به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل افزود: در زلزله اخیر روی داده در منطقه کرمانشاه قریب به 100 نفر از هموطنانمان دچار آسیب و ضایعه نخاعی شده و 118 نفر نیز دچار معلولیت‌های جسمی و حرکتی شده اند که برای توانخبشی این افراد اقلام مورد نیاز جمع آوری شده است. 

وی با اشاره به اینکه از استان اردبیل نیز دو محموله اقلام توانبخشی به این مناطق ارسال می شود، خاطرنشان کرد: طی دو روز آینده این لوازم آماده شده و همراه با کمک‌های نقدی و اجناس جمع آوری شده مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده به کرمانشاه اعزام خواهد شد. 

ستاری با یادآوری اینکه شماره حساب 90190 بهزیستی نزد بانک ملت آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوعدوست می باشد، بیان کرد: بالغ بر 700 میلیون ريال کمک نقدی از سوی مردم خیرخواه اردبیل و شهرستان‌های تابعه جمع آوری شده که به همراه اقلام توانبخشی به این مناطق ارسال می شود.

وی از استقرار اکیپ‌های بهزیستی در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و افزود: اغلب لوازم کمک توانبخشی ارائه شده از طرف بهزیستی استان اردبیل تامین شده و طی امروز و فردا به این مناطق ارسال می شود.

 

انتهای پیام/ح

جمع آوری 700 میلیون ریال کمک نقدی توسط مردم اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.