بیمارستان صحرایی سپاه کرمان همراه زلزله زدگان

بیمارستان صحرایی سپاه ‌کرمان در استان کرمانشاه برپا شده همچنان در حال فعالیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ امان‌الله بادسار ،مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیمارستان صحرایی سپاه ثارالله استان کرمان برای کمک به مردم زلزله‌زده در استان کرمانشاه راه‌اندازی شده است.

 بادسار گفت ‌: سپاه ثارالله استان کرمان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور در سه بخش کار امداد‌رسانی به مردم آسیب‌دیده را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای سپاه کرمان حدود یک هفته است که در استان کرمانشاه مستقر شده‌اند گفت: در بخش درمان بیمارستان صحرایی سپاه ثارالله استان کرمان برای کمک به مردم زلزله‌زده در استان کرمانشاه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان توسط پزشکان بیمارستان فاطمه‌الزهرا‌(س) کرمان راه‌اندازی شده است افزود: در این بیمارستان خدمات بهداشتی، درمانی و جراحی نیز انجام می‌شود.

وی از توزیع اقلام غذایی و کالایی در بین مردم آسیب‌دیده خبر داد وبیان کرد: ما فقط در روستاها و مناطق صعب‌العبور صفر مرزی فعالیت توزیع اقلام غذایی را انجام می‌دهیم.

بادسار با اشاره به اینکه بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در منطقه مستقر شده است گفت: اسکان موقت در این منطقه با چادر و کانکس در حال انجام است و نام‌نویسی برای ساخت مسکن نیز انجام می‌شود و دو روستا در استان کرمانشاه توسط بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان بازسازی می‌شود.

انتهای پیام /ی

راه اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه زلزله زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار