خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به مناطق محروم سفر می‌کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف انعکارس و پیگیری مشکلات مردم، خبرنگاران این استان به مناطق محروم استان سفر می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سرهنگ سید صداقت رضایی در اردوی رسانه‌ای سازمان بسیج رسانه‌ کهگیلویه و بویراحمد به روستاهای شهرستان بویراحمد اظهار داشت: سفر خبرنگاران به مناطق محروم استان با هدف شناسایی، بررسی، انعکاس و پیگیری مشکلات مردم از جمله برنامه‌ای در دستور کار سازمان بسیج رسانه است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین پل ارتباطی مردم و مسئولان رسانه‌ها هستند، افزود: برخی از مشکلا مردم به دلیل سخت‌گذر بودن روستاها و برخی مشکلات دیگر از چشم مدیران دستگاه‌های اجرایی دور مانده این اطلاع‌رسانی این وضعیت مهم‌ترین رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

رضایی با تاکید بر اینکه به طور حتم با مردم بودن نعمتی برای رسانه است، افزود: پیوند رسانه با قدرت و ثروت آسیبی بوده که مانع رفع محرومیت‌ها، عدم تسریع در سرعت قطار توسعه و پیشرفت، ممانعت از ارتقای فرهنگ اسلامی و روحیه پرسشگری و مطالبه گری مردم و جامعه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این سازمان متعلق به هیچ جریان و گروه سیاسی نبوده بلکه مهم‌ترین رسالت خود را تقویت جریان رسانه‌ای انقلاب اسلامی و کمک به ترویج فرهنگی اسلامی و انقلابی می‌داند و بدون نگاه‌های سیاسی در این راستا گام بر می‌دارد.

رضایی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی سفر خبرنگاران به یکی از مناطق محروم شهرستان بویراحمد انجام می‌شود که امیدواریم در سفر اول بتوانیم کسب تجربه‌ای برای بهبود وضعیت داشته باشیم.

انتهای پیام/غ

اردوی رسانه ای خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمدی  به مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.