دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه، امسال اجرای برنامه‌های پیشگیری از مواد مخدر در ۲۷۸ روستای استان هدف‌گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛، سید ناصر رضایی ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر در همه روستاهای استان طی برنامه ششم توسعه هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه 1640 روستا در سطح استان وجود دارد، افزود: برای هر سال تعدادی از روستاها را به نهادها و دستگاه‌های اجرایی واگذار کردیم تا نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی پیشگیری در این روستاها اقدام کنند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر این اساس امسال 278 روستای استان تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر قرار می‌گیرند.

رضایی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکل‌های مردم‌نهاد از جمله دستگاه‌ها و نهادهایی هستند که باید برنامه‌های فرهنگی پیشگیری را در روستاها اجرا کنند.

وی پیشگیری از اعتیاد و حفظ سرمایه‌های انسانی و اجتماعی در کانون‌های مختلف هدف تهدید مواد مخدر و روانگردان‌ها را از جمله اهداف کمی مبارزه با مواد مخدر عنوان و بیان کرد: کاهش 25 درصدی نرخ بروز اعتیاد در محیط‌های چهارگانه هدف تا پایان برنامه ششم توسعه هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام/غ

کاهش 25 درصدی نرخ بروز اعتیاد در محیط‌های چهارگانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.