بازیگر و خواننده معروف در سن ۶۷سالگی از دنیا رفت +عکس

دیوید کسیدی بازیگر و خواننده سرشناس آمریکایی در 67 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  دیوید کسیدی خواننده و بازیگر آمریکایی که با بازی در سریال «خانواده پارتریج» به شهرت رسید در 67 سالگی از دنیا رفت. خانواده کسیدی با انتشار بیانیه‌ای درگذشت او را تایید کردند.

«خانواده پارتریج» یکی از سریال‌های مشهور دهه 70 میلادی آمریکا درباره مادری بود که همراه پنج فرزندش یک گروه موسیقی تشکیل می‌دهند. کسیدی در این سریال نقش کیث پارتریج را بازی می‌کرد.

حضور در این سیت‌کام راه موفقیت را برای کسیدی در عرصه موسیقی و بازیگری باز کرد. او در دوران فعالیت خود در عرصه موسیقی بارها نامزد جایزه گرمی شد و بیش از 30 میلیون نسخه از آلبوم‌هایش در جهان فروش رفت.

او که در اوج شهرت در دهه هفتاد میلادی از گروه «بیتلز» و الویس پریسلی هواداران بیشتری داشت در سال‌های پایانی عمر با مشکلات بسیاری روبه‌رو بود.

کسیدی  در سال 2015 اعلام ورشکستگی کرد. علاوه بر آن سه بار بین سال‌های 2010 تا 2014 به دلیل رانندگی در حال مصرف مواد الکلی بازداشت شد.

بازیگر و خواننده معروف در سن ۶۷سالگی از دنیا رفت +عکس

درگذشت کسیدی با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد. از جمله چهره‌های سرشناسی که درگذشت او تسلیت گفتند می‌توان به برایان ویلسون و هنری کونیک جونیور اشاره کرد.

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/

خواننده و بازیگر سرشناس آمریکایی درگذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
ای وای کی مرد مانفهمیدیم خدابه بچاش صبربده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
روحش شاد
آخرین اخبار