ستاره‌هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

شهرت برای برخی از ستارگان هالیوود، در برابر زندگی خانوادگی‌شان اهمیتی ندارد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتی در بین افراد معمولی، یافتن تعادل بین تعهدات كاری و تعهدات خانوادگی مشكل است. در حالی كه افراد مشهور و خوش اقبال، مشكلات قابل بحثی دارند، تشكیل خانواده برای افراد مشهور زمانی كه بر سر كاری هستند یا در تور جهانی هستند و مجبورند كه ماه‌ها از خانه دور باشند باید سخت باشد. به همین دلیل، برای برخی از افراد، موضوع شهرت نسبت به فراهم كردن زندگی خانوادگی ثابت و پرورش فرزندانشان اهمیتی ندارد. در اینجا برخی از ستارگان مشهوری ذكر شده‌اند كه خانواده خود را در اولویت نسبت به شهرت خود قرار داده‌اند.

 

گارث بروكس

زمانی كه گارث بروكس، خواننده و نوازنده معروف تصمیم گرفت كه در سال 2000، برای استراحت از توجه همگانی و شهرت فاصله بگیرد، در اوج شهرت و محبوبیت خود قرار داشت. بعد از طلاق دردناك و مرگ مادرش، این خواننده کانتری تصمیم گرفت تا دخترانش، یعنی تیلور، آگوست و آلی را در کنار همسر جدیدش تریشا بزرگ كند.

ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

به نظر می‌رسد كه طرفداران او در مورد تصمیمش برای در اولویت قرار دادن خانواده اش و استقبال او با رویی گشاده بعد از چهارده سال دوری حمایت كردند. زمانی كه از اولین تورش برمی‌گشت در حالی كه همزمان آلبوم نهمش به نام «مردی در مقابل ماشین» را منتشر كرد، فروش بلیط او ركورد شكسته بود. او بلافاصله توسط آكادمی موسیقی كشور به عنوان مرد سرگرم كننده سال معرفی شد.

مردم به او می‌گفتند: «چطور می‌توانی از موسیقی فاصله بگیری؟» بروكس به آنها گفت: «پدر بودن چیزی است كه هیچ چیز نمی‌تواند تجربه آن را به او دهد. من چهره‌های شیرین و طبع طرفدارانم را می‌شناختم. اما نمی‌دانستم آنها كه هستند. «او تصمیم گرفت تا نقش پدرانه خود را ایفا كند حتی یاداشت هایی را كه خودش دسته‌بندی كرده بود رها كرد. او توضیح داد: «تو شروع كرده‌ای كه عضوی از جامعه شوی. مردان دیگری كه در زمین فوتبال به عنوان پدر بودند هم به من به عنوان پدر نگاه می‌كردند و من خیلی خوشحال بودم.»



رابین رایت

علی‌رغم حضار و مخاطبین زیادی كه در باكس آفیس، برای مهارت‌های شگفت‌انگیز و عجیب او در «زن شگف‌ انگیز» و عملكرد او در سریال «خانه پوشالی»، تولید شركت نتفلیكس، از خوشحالی فریاد می‌زنند، رابین رایت، بازیگر و خواننده آمریكایی از زمان مادر شدن، سوابق كمی در پروفایل خود دارد. روشن شد كه اولین زنی كه قلب ها را در یك فیلم كلاسیكی به نام «عروس شاهزاده» از آن خود كرد، شیوه آهسته‌تر و با آرامش بیشتری از زندگی برای خانواده‌اش می‌خواست.

ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

رایت بعد از 20 سال ازدواج با شان پن در یك زندگی پر از آشفتگی، به مدت 12 سال به سان فرانسیسكو نقل مكان كرد در حالی كه او تصمیم داشت تا روی بزرگ كردن دخترش، دیلان و پسرش هاپر، تمركز كند. با توجه به تصمیمش برای ترك هالیوود، رایت به برنامه اینترتینمنت ویکلی گفت: «من نمی‌خواهم تا فرزندانم را در این جامعه عجیب تملق آمیز بزرگ كنم. اگر شما والدین مشهور دارید، این موضوع برای بچه‌ها یا هر فرزندی كه در هر سنی است خوب نیست. به آنچه بر سر برد پیت و آنجلینا آمده نگاه كنید.»

 

 دیو چاپل

در سال 2005، نمایش كمدی دیو چاپل در اوج محبوبیت خود قرار داشت زمانی كه او از این مجموعه كار و قرارداد 50 میلیون دلاری خود را كنار كشید! در طول این سال‌ها، افرادی كه در مورد علت رها كردن او نظریه‌پردازی می‌كردند، شگفت زده شدند اما سال‌ها بعد، چاپل مجدداً ركورد زد.

ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

این كمدین در یك مصاحبه با ونیتی فیر، گفت كه بعد از فاصله گرفتن از كار و رفتن به آفریقای جنوبی، در حالی كه مطبوعات سخنی از او به میان نیاوردند، «من به خانه رفتم و برای فرزندانم ساندویچ های مخلوط درست كردم ... این موضوع اصلا برایم اهمیت نداشت. هیچ كس نمی‌تواند كسی را به كاری مجبور كند. این فقط شما هستید كه احساس نیاز به انجام كاری كه دوست دارید می ‌نید و آن را انجام می ‌هید. پاسخ من بسیار پیچیده است زیرا من همه راه‌هایی كه سال‌های گذشته رفته بودم را رها كردم.»

چاپل، پدری كه سه بار ازدواج كرده، به نظرات مردم در مصاحبه‌اش خندید و توضیح داد كه «من هیچگاه حضور در صحنه را متوقف نكرده‌ام. كاری كه انجام دادم این بود كه كمی از استیج به عقب رفتم زیرا نورهای صحنه بسیار داغ بودند و من سعی داشتم تا كار دیگری با زندگی‌ام انجام دهم و برنامه دیگری برای زندگی‌ام داشتم. این نوع توجهی كه قبلا به خانواده‌ام داشتم، برای پرورش یك خانواده، سازنده نبود.»

 

جیمی لین اسپیرز

از سن جوانی، جیمی لین اسپیرز، در درجه اول به عنوان خواهر كوچكتر بریتنی اسپیرز، كاملا معروف بود و سپس به عنوان بازیگر در كانال دیزنی، نمایش های ركوردداری مانند Zoey 101 داشت. با این حال زمانی كه در 16 سالگی، او بارداری خود را اعلام كرد و دختری به نام مادی در سال 2008 به دنیا آورد، همه تعجب كردند.

ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

 «من خودم را جای یك فرد بالغ می‌گذارم، پس لازم است تا مانند یك فرد بالغ و بزرگسال رفتار كنم. سن من هیچگاه بهانه‌ای برای شانه خانی كردن مسولیت‌ها نبود. زیرا می‌دانید دخترم این را از من نمی‌خواست. اسپریرز به پیپل گفت: «من حس تاسفی برای خودم ندارم، من هیچ تاثر و پشیمانی برای خودم ندارم. من تصمیم گرفتم و و زمان این بود كه تصمیم نهایی را بگیرم. من این دختر كوچك را وارد دنیا كردم و این وظیفه من است كه مطمئن شوم كه او بهترین زندگی كه ممكن است را دارد - نه هیچ كس دیگر شما باید مسئول كارها و رفتارتان باشید و این چیزی است كه من تلاش می‌كنم تا به بهترین نحو احسنت هر روز انجام دهم.»

برای فرزندش مادی، كه در این خانواده معروف و مشهور به دنیا آمده و بزرگ می شود، اسپیرز توضیح می‌دهد كه «او زمانی كه متولد شد خاله‌اش را در حال اجرا تماشا كرد و می ‌انست كه مادرش گاهی اوقات در تلویزیون كار می‌كند. پس فكر می‌كنم كه این قضیه برای او عادی باشد. این یك موضوع عجیب و ناملموس نیست. این كاری است كه خانواده من برای شغلشان انجام می‌دهند، و همان چیزی است كه مادرم برای ما فراهم ساخت. فكر می كنم او اینگونه با این قضیه كنار می آِید.»

 

كریس اودانل

بعد از ظاهر شدن در فیلم‌های «محفل دوستان»، «بچلور»، و «بتمن و رابین»، وضعیت كریس اودانل به لحاظ تپش قلب خیلی بد بود. با این حال علی‌رغم اینكه سن او در آن زمان 25 ساله بود، تصمیم گرفت تا از شهرت كناره‌گیری كند و در خانه پدری‌اش زندگی كند.

 ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

اكنون پدر پنج فرزند به نام لی‌لی، كریستوفر، چارلز، فینلی و ماو است و اودانل به ریباك گفت كه می‌خواهد كه بیشتر مرد خانواده باشد تا اینكه به عنوان ستاره سینما بماند، «فیلم‌های بزرگی به من پیشنهاد شد كه شغل من را به سطح متفاوتی می‌برد، و من تصمیم گرفتم تا روی ترمز بزنم و در این مسیر متوقف شوم. می‌دانم اگر در این مسیر به راهم ادامه می‌دادم، احتمالا هیچگاه ازدواج نمی‌كردم.»

زمانی كه فرزندانش كمی بزرگتر شدند، اودانل، نقش فعلی‌اش در مجموعه تلویزیونی آمریكایی «ان سی آی اس: لس آنجلس» را پذیرفت: نقش ثابتش در یك مكان به او اجازه داد تا كودكانش را به محل ضبط این مجموعه فیلم بیاورد و حتی كوچک‌ترین فرزندش، بخش كوچكی از نمایش را در قسمت 150 ام بازی كرده است.

 

ریك مورانیس

ریك مورانیس، هنرپیشه كانادایی، فرد ساده و قابل ستایش، در 80 فیلم كمدی مانند كمدی «توپ‌های فضایی»، «عزیزم بچه‌ها را كوچك كردم»، "«كارچیان شبح»، به عنوان بازیگر اصلی نقش ایفا كرد. پس بعد از این كه دیگر فیلم بازی نكرد، این موضوع بسیار ناراحت كننده بود. روشن شد كه همسرش، آن، در درگیری با بیماری سرطان، جان خود را از دست داده و او خودش به تنهایی مسئول بزرگ كردن فرزندانش است.

ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

در سال 2015، مورانیس به هالیوود ریپورتر گفت: «من واقعا با افراد جالب و مردم شگفت‌انگیزی كار می‌كردم. من كار را ترک كردم و تصمیم گرفتم كه در خانه با چند فرزندم بمانم، كه این نوع زندگی بسیار متفاوت است. اما این موضوع برایم اهمیت داشت. من به هر حال هیچ افسوس و پشیمانی ندارم. زندگی من شگفت‌انگیز است.»

اكنون كه فرزندانش بزرگ شده‌اند، مورانیس به تنهایی در آپارتمانی در منهتن و محله معروف آپر وست ساید زندگی می‌كند در حالی كه در حال انجام هیچ كاری در حال حاضر نیست و در صورت پیشنهاد كار، او قبول خواهد كرد. «من استراحتی كردم كه این استراحت به استراحت طولان‌ تری تبدیل شد،» او گفت: «اما من به هر چیزی كه برایم جالب باشد علاقه‌مندم. من هنوز به طور معمولی در مورد یك فیلم یا نقش تلویزیونی پرس و جو می‌كنم،» او ادامه داد «و به محض اینكه نقش مورد علاقه من به من پیشنهاد شود آن را قبول خواهم كرد و انجام می‌دهم».

 

جولیا رابرتز

بعد از اینكه جولیا رابرتز، ركورد زیباترین زن دنیا را شكست، یكی از معروف ترین بازیگران در هالیوود شد. با نامزد كردن با كیفر ساترلند و گرفتن طلاق از خواننده کانتری به نام لایل لاوت، ازدواج او با فیلمبرداری به نام دنی مودر عجیب بود. حتی تعجب‌آورتر از آن، زمانی بود كه او كلا از چشم مردم ناپدید شد بعد از اینكه صاحب پسری شد و مادر پسری به نام هنری و دوقلوهای هیزل و فینائوس شد. همانطور كه رابرت به ماریو لوپز گفت: «من یك مادر فوتبالیست برای مدتی بودم اما منظورم بازیكن فوتبال، بسكتبال، یوگای هوازی است و با آنها این ورزش‌ها را بازی می‌كردم.»

ستاره هایی که خانواده را به شهرت ترجیح دادند

او آن چنان مسولیت‌های شغلی‌اش را به خوبی از زندگی خانوادگی‌اش جدا كرد كه فرزندانش متوجه این حقیقت نشدند كه او معروف است. رابرتز یك داستان بسیار بازگو شده را به ونتی فیر گوشزد می‌كرد و گفت: «من در یک خیابان شلوغ بودم و یك نفر به من توجه كرد و سپس فرد دیگری متوجه من شد. زمانی كه به گذشته می رویم می بینیم كه مردم می گویند: «اوه، این جولیا رابرتز است.» زندگی به همین منوال ادامه یافت و سپس فین گفت، بله، مادر من جولیا رابرتز است و این چیزی است كه به تو چشم‌انداز خوبی می‌دهد. اسم می‌تواند رابینسون، یا جانسون باشد، به عنوان یك فرد، اسم كاری برای من انجام نمی‌دهد.»

رابرتز از اعتبار عدم حضورش در رسانه‌های اجتماعی كمك گرفت تا بدون آنکه کسی متوجه شود فرزندانش را به دیزنی لند ببرد. او به یو اس ای تودی گفت: «فرهنگ عجیبی بین شخصیت های مشهور و عصر اینترنتی وجود دارد - من برای ادامه دادن این كار آشفته و شلوغ بسیار پیرم. من در این مورد خوشحالم. قطعا گذراندن وقتم با خانواده‌ام، به من كه سن خاصی دارم كمك زیادی كرد.»

خانواده در اولویت اول

یافتن تعادل بین زندگی حرفه‌ای و زندگی خانوادگی تان می تواند حس غیرممكنی باشد. چه خارج از خانه كار كنید یا روزتان را داخل خانه بگذرانید، هیچگاه راحت نیست كه حسی را ایجاد كنید كه از صرف زمان كافی در خانه برای خانواده به دست می‌آورید. این ستاره‌ها به ما نشان می‌دهند كه این موضوع اكثر اوقات غیرممكن به نظر می‌رسد، اما در اولویت قرار دادن خانواده امكان پذیر است اما شما باید فداكاری داشته باشید و از برخی چیزها گذشت كنید. در حالی كه ممكن است مجبور به رها كردن شهرت باشید (یا مجبور باشید آن را كنار بگذارید) تصمیم آنها برای در اولویت قرار دادن  خانواده، برای همه ما الهام بخش و قابل الگوگیری است.

 

منبع: برترین‌ها

انتهای پیام/

ستارگانی که خانواده دوست هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار