ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اند

هر ساله کودکان زیادی به جمع ستارگان هالیوود اضافه می‌شوند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله کودکان زیادی به جمع ستارگان هالیوود اضافه می‌شوند. چهره‌های بسیاری در سال 2017، از بیانسه گرفته تا سی یرا و...، صاحب فرزند شده‌اند که ما در اینجا برخی از آنها را به شما معرفی می‌کنیم.



بیانسه و جی زی

ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اند

یکی از داغ‌ترین خبرهای بارداری امسال متعلق به بیانسه بود. این خبر تیتر بسیاری از مجلات و پست‌های اینستاگرام شد. بیانسه و همسرش جی زی در تاریخ 13 جولای صاحب دو فرزند دوقلو به نام‌های رومی و کارتر شدند.



امل کلونی و جرج کلونی

ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اند

یکی از دیگر از خبرهای داغ بارداری متعلق به بارداری امل کلونی بود. او و جرج کلونی نیز برای اولین بار در تاریخ 6 ژوئن صاحب دوقلوهایی به نام الا و الکساندر شدند. اولین تصویر از این دو نوزاد در جت خصوصی آنها گرفته و منتشر شد.



مارک زاکربرگ
ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندمارک زاکربرگ، برنامه‌نویس رایانه و مؤسس شبکه اجتماعی فیس‌بوک، و همسرش، پریسیلا چان، برای بار دوم صاحب یک فرزند دختر شدند. آنها در فیس بوک نامه‌ای برای دخترشان نوشتند: «فرزندم! کودک بودن فوق‌العاده است. پس کودکی کن و نگران آینده نباش.»



ویتنی پورت
ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندویتنی پورت، مدل آمریکایی، اولین فرزند خود را در 27 جولای به دنیا آورد. او این خبر را از طریق اینستاگرام به هوادارانش اعلام کرد و از تجربه‌های مادر شدنش برای آنها گفت.



نیکی رید و ایان سامرهلدر
ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندنیکی رید و ایان سامرهلدر صاحب یک فرزند دختر به نام بودهی سولیل شدند. آنها تا یک ماه پس از تولد فرزندشان خبری از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکردند.



لورن کنراد و ویلیام تل

ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندلورن کنراد، هنرپیشه آمریکایی و همسرش ویلیام تل اولین فرزند خود را در تاریخ 5 جولای به دنیا آوردند. لورن کنراد نیز خبر بچه دار شدن خود را از طریق اینستاگرام اعلام کرد که موجب تعجب و خوشحالی طرفدارانش شد.



جیسون استاتهام و رزی هانتینگتون وایتلی

ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندسوپرمدل مشهور، رزی هانتینگتون وایتلی، و همسرش جیسون استاتهام در 24 جولای صاحب یک فرزند پسر شدند.



زویی دشانل

ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندزویی دشانل و همسرش جاکوب پچنیک برای دومین بار صاحب فرزند شدند. اولین فرزند آنها دختری با نام السی است که صاحب برادری به نام چارلی شد.



سی یرا و راسل ویلسون

ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندبارداری سی یرا نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرد. اولین فرزند او و همسرش راسل ویلسون، دختری به نام سینا است.



بردلی کوپر و ایرینا شایک
ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندبردلی کوپر و همسرش ایرینا شایک اولین فرزندشان را در 21 مارس به دنیا آوردند. آنها نام لی دو سین را برای دخترشان انتخاب کردند.



جرد پادالکی و جنویو کورتس
ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندجرد پادالکی و جنویو کورتس، دو بازیگر مشهور آمریکایی، سومین فرزند خود را در تاریخ 17 مارس به دنیا آوردند. دختر آنها اودت، پس از دو فرزند پسر به خانواده آنها پیوست.



لیام پین و شریل کول

ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌انددر 22 مارس، عضو قدیمی گروه «وان دایرکشن»، لیم پین، پدر پسری با نام بیِر شد. همسر او نیز شریل کول خواننده و ترانه سرای انگلیسی است.



اماندا سيفريد و توماس سادوسکی
ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌انداماندا سيفريد و توماس سادوسکی برای اولین بار پدر و مادر شدند اما از آنجا که دوست نداشتند مردم چیزی در مورد آنها بدانند، حتی نام فرزندشان را هم اعلام نکردند.



ناتالی پورتمن و بنجامین میلپید

ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندناتالی پورتمن و بنجامین میلپید فرزند دیگری نیز به خانواده خود افزودند. فرزند دوم آنها در تاریخ 22 فوریه به دنیا آمد. حتی ناتالی به دلیل بارداری اش نتوانست در مراسم آکادمی اوارد حاضر شود.



فارل ویلیامز و هلن لاسیچان
ستاره‌هایی که در سال 2017 بچه‌دار شده‌اندفارل ویلیامز و هلن لاسیچان پس از پسر اول شان، بار دیگر در ماه ژانویه صاحب یک سه قلو شدند. هنوز اطلاعاتی در مورد نام آنها در دسترس نیست.


 

منبع: برترین‌ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
جالب بود
آخرین اخبار