فیلم‌های جذاب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

سینمای هالیوود، در سال ۲۰۱۷ مثل همیشه فیلم‌های جذابی تولید کرده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر شما هم از طرفداران حرفه‌ای دنیای سینما باشید، حتماً در ابتدای سال ۲۰۱۷ فهرستی از فیلم‌هایی که حتما باید ببینید، تهیه کرده‌اید.

از «جنگ ستارگان» (Star Wars: The Last Jedi) گرفته تا نسخه جداگانه «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) و «نگهبانان کهکشان: نسخه دوم» (Guardians of the Galaxy Vol. 2).

اسم این فیلم‌های معروف چنان در ذهن شما حک شده است که ممکن است، مانند آریا استارک هر شب قبل از خواب اسم آنها را با خود تکرار کنید. اما حتی شما نیز با چنین تمرکز و علاقه ای ممکن است بعضی از فیلم های خوب اما کم اهمیت‌تر را نادیده بگیرید و ما قصد داریم، تعدادی از بهترین فیلم هایی که نباید در سال 2017 از دیدن آن ها غافل شوید را به شما معرفی کنیم.

بیمار بزرگ


فیلم‌های جذاب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

معمولاً همه از تماشای فیلم هایی که داستان آنها بر مبنای یک رخداد واقعی یا سرنوشت واقعی یک فرد ساخته شده است؛ لذت می برند اما در مورد فیلم «بیمار بزرگ» (The Big Sick) باید بگوییم که صداقتی که در پشت روایت داستان قرار دارد ستودنی است. این فیلم داستان واقعی عشق بین یک پسر زاده پاکستان به نام کمیل نانجیانی و یک دختر دانشجو به نام امیلی گوردون را روایت می کند. جالب اینکه داستان واقعی است و کمیل نانجیانی نقش خودش را در این فیلم بازی می‌کند.

به نظر می رسد کمیل نانجیانی برای بازی در نقش خود کار چندان سختی نداشته و زوی کازان نیز به زیبایی هر چه تمامتر نقش امیلی را بازی کرده است و این دو با هم یکی از بهترین اجراهای دو نفره در تمامی فیلم های امسال را به خود اختصاص داده اند. بازی هایی صادقانه و بی نظیر و دیالوگ هایی بی پروا و دوست داشتنی. این فیلم را از دست ندهید.

 

در شب می آید

 

فیلم‌های جذاب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

 

فیلم روانشناسانه و ترسناک «در شب می آید» (It Comes at Night) دومین فیلم کارگردان تازه کار و با استعداد آمریکایی تری ادوارد شولتز است و تماشاگران را به معنای واقعی کلمه به انتهای دنیا می برد و سپس در ترس و وحشت غوطه ور می سازد. داستان فیلم بر روی زندگی یک خانواده بعد از یک آخرالزمان وحشتناک در دل جنگلی وحشی تمرکز دارد که پس از شیوع یک بیماری مرگبار در سراسر جهان، خود را در این خانه دوردست پنهان کرده و ناگهان با ملحق شدن یک خانواده ی دیگر و اتفاقات عجیبی که در جنگل رخ می دهد، به همدیگر بی اعتماد می شوند.

 

داستان یک روح


فیلم‌های جذاب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

در این فیلم فوق العاده که در سینماها مورد استقبال مناسبی قرار نگرفت، کیسی افلک، بازیگر برنده اسکار سال قبل و رونی مارا، نامزد جایزه اسکار نقش زن و شوهری را بازی می کنند که به بدترین دلیل ممکن از هم جدا شده اند: مرگ.

در این فیلم اسم شخصیت کیسی افلک تنها با حرف «سی» (C) بیان می شود. وی یک موسیقیدان سختکوش و البته ناموفق است که در نتیجه یک تصادف در ابتدای فیلم جان خود را از دست می دهد و از آن پس، تنها او را در قالب یک روح که پرده‌ای سفید روی بدنش کشیده شده می بینیم که دو نقطه سیاه روی محل چشم های او قرار دارد.

در واقع وی برای مرهم گذاشتن بر دردها و رنج های همسر خود در قالب یک روح به خانه بازگشته است. بدین ترتیب در ادامه فیلم رازهای زندگی این دو رفته رفته آشکار می شوند و خاطرات آن‌ها به تصویر کشیده می‌شوند. این فیلم توسط دیوید لاوری کارگردانی شده و درد عشق و امید پنهان در سوگواری را به تصویر می کشد.

 

 

The Survivalist


فیلم‌های جذاب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

فیلم « The Survivalist» با بازی مارتین مک کان و به کارگردانی استفن فینگلتون داستان یک مزرعه دار در دنیایی پسا آخرالزمانی را روایت می کند که سعی دارد، با اسلحه و تله های دست ساز از داشته های خود محافظت کند. بدین ترتیب وی هر کاری برای دور نگه داشتن مهاجمان و مزاحمان از محل زندگی خود انجام می دهد اما وقتی که یک زن رنجور و بیمار و دختر زیبایش به خانه جنگلی او نزدیک می شوند، مجبور می شود دست از روش های سختگیرانه محافظتی خود بردارد و به آن ها اجازه ی ورود به خانه اش را بدهد.


مایندهورن


فیلم‌های جذاب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

فیلم کمدی «مایندهورن» (Mindhorn) به کارگردانی شان فولی و به تهیه کنندگی ریدلی اسکات داستان یک کارآگاه معروف به نام ریچارد ثورن کرافت با بازی جولین برت را روایت می کند که در یک سریال تلویزیونی به نام «مایندهورن» به شهرت می رسد؛ اما پس از مدت کوتاهی به دلیل بی احترامی و برخی حرکات نابهنجار از عرش به فرش می رسد.

سه دهه بعد وی بار دیگر فرصتی پیدا می کند که به شهرت گذشته دست یابد و برای این کار باید یک قاتل بی‌رحم که علاقه زیادی به شخصیت مایندهورن دارد را در دنیای واقعی به دام بیاندازد.

 

رنگ سیاه بزن


فیلم‌های جذاب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

فیلم «رنگ سیاه بزن» (Paint It Black) اولین تجربه کارگردانی امبر تامبلین، بازیگر جوان آمریکایی است که به خاطر زیبایی های بصری به ویژه فضاهای اکسپرسیونیستی و سایه های بی انتهایش و همچنین داستان پیچیده و بازی‌های بسیار قوی از بازیگران دوست داشتنی و علی رغم اکران در سطح محدود، مورد تحسین قرار گرفته است.


شهر گمشده


فیلم‌های جذاب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

فیلم «شهر گمشده اُز» (The Lost City of Z) همزمان با فیلم های بزرگی مانند «سریع و خشن» اکران شد و همین موضوع باعث شد که به اندازه شایستگی هایش دیده نشود و از جانب تماشاگران نادیده گرفته شود. در این فیلم به کارگردانی جیمز گری داستان واقعی زندگی یک کاشف و جهانگرد بریتانیایی به نام پرسی فاوست (با بازی چارلی هانام) روایت می شود که در اوایل سده بیستم برای پیدا کردن شهری گمشده و گنج های موجود در آن وارد جنگل های آمازون می‌شود.

 

تغییر شکل


فیلم‌های جذاب سال ۲۰۱۷ که نباید آنها را نادیده بگیرید

فیلم «تغییر شکل» (The Transfiguration) به نویسندگی و کارگردانی مایکل اوشی از فیلم های مورد تحسین قرار گرفته در جشنواره کن سال 2016 بود. این فیلم ترسناک بسیار هوشمندانه ساخته شده و با فیلم های دیگری که در این ژانر ساخته شده اند، متفاوت خواهد بود.

برخلاف آنچه که در فیلم های ومپایری می بینید، در این فیلم داستان یک نوجوان رنج دیده و پریشان به نام میلو روایت می شود که از دنیای غیردوستانه اطرافش فاصله می‌گیرد و ...

 

انتهای پیام/

 

فیلم‌های سینمایی که نباید از دست بدهید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۹ دی ۱۳۹۶
قشنگ بود .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۹ دی ۱۳۹۶
قشنگ بود .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۶
کدوم اینا قشنگ بودن آخه؟؟؟
آخرین اخبار