تصاویری از فرزندان بازیگران هالیوودی

شباهت فرزندان ستاره‌های هالیوود به والدین‌شان در برخی موارد آنقدر زیاد است که همگان را متعجب می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید گمان کنید زندگی‌های کوتاه مدت و زودگذر ستاره‌های هالیوود هیچ ثمری و فایده‌ای برای آنها نداشته است ولی برخی از بازیگران هالیوودی در کنار همه جنجال‌هایی که اطراف خود دارند صاحب فرزندانی هستند که بی‌شباهت به خود آنها نیستند و در برخی موارد شباهت آنها به والدین‌شان آن قدر زیاد است که همگان را متعجب می‌کند در زیر تصاویر برخی از بازیگران هالیوودی همراه با فرزندانشان را مشاهده می‌کنید.


1- جانی دپ

تصاویری از فرزندان بازیگران هالیوودی

این بازیگر مشهور و خالق ناخدا جک اسپارو دارای یک دختر و یک پسر است. دختر او امروزه به عنوال یک مدل در عرصه مد و فشن فعالیت می‌کند. شباهت بسیار زیاد دختر جانی دپ به جوانی پدرش همواره نقل محافل خبری بوده است.

 

2-آل پاچینو

تصاویری از فرزندان بازیگران هالیوودی

شاید بسیاری آل پاچینو را بهترین بازیگر تمام دوران‌ها بدانند و گمان کنند فرزند این بازیگر بودن بسیار عجیب و جالب است ولی فرزندان این بازیگر همواره به دور از هیاهوهای عالم سینما بوده‌اند. آل پاچینو سه دختر و یک پسر دارد تنها پسر اوبا یکی از دخترانش دوقلو بوده است در زیر تصاویری از این فرزندان دوقلو همراه با پدرشان را مشاهده می‌کنید.


3-رابرت دنیرو

تصاویری از فرزندان بازیگران هالیوودی

رابرت دنیرو پدربزرگ بودن را هم نیز سال‌هاست که تجربه کرده است. همسر دنیرو سیاه پوست است به همین دلیل فرزندانش دورگه به نظر می‌رسند. یکی از فرزندان دنیرو مبتلا به اوتیسم است که در زیر تصاویری از او مشاهده می‌کنید.


4- برد پیت

تصاویری از فرزندان بازیگران هالیوودی

برد پیت و همسر سابقش آنجلینا جولی به واسطه کودکان زیادی که از قاره‌های مختلف به فرزندخواندگی قبول کرده بودند دارای فرزندان ناتنی نیز هستند. بعد از طلاق این زوج مشهور فرزندان با مادرشان زندگی می‌کنند. این زوج سه فرزند تنی نیز دارند.


5- دنیل دی لوئیس

تصاویری از فرزندان بازیگران هالیوودی

این بازیگر بریتانیایی دوبار ازدواج کرده است از همسر اولش یک پسر و از همسر دومش نیز دو پسر دارد. پسر بزرگ این بازیگر پرافتخار جهان که با خداحافظی ناگهانیش تمام دنیای هنر را در شوکی اندوه بار فرو برد در عرصه مدلینگ فعالیت دارد و شباهت بسیار زیادی به پدر خود دارد.


6- تام کروز

تصاویری از فرزندان بازیگران هالیوودی

این بازیگر فیلم‌‌های اکشن دارای سه فرزند است ولی تنها یکی از آنها تنی است دو فرزند اول تام کروز زمانی به سرپرستی این بازیگر مشهور درآمدند که این بازیگر با نیکول کیدمن ازدواج کرده بود بعد از جدایی این زوج هنرمند و ازدواج دوم تام کروز، وی صاحب دختری به نام سوری شد که اولین فرزند تنی این بازیگر به حساب می‌آید. تام کروز و کتی هولمز در سال 2012 از یکدیگر جدا شدند و سوری همراه با مادرش زندگی می‌کند.


7- راسل کرو

تصاویری از فرزندان بازیگران هالیوودی

بازیگر دارنده اسکارخیلی تلاش کرده است که زندگی شخصی‌اش را به دور از جنجال‌های هالیوود نگه دارد ولی او هم مانند سایر ستارگان هالیوود زندگی شخصی موفقی نداشته است او تنها یک بار ازدواج کرده است و در سال 2012 هم از همسرش که یک خواننده استرالیایی بود جدا شده است و دارای دو فرزند است.

 

انتهای پیام/

شباهت ظاهری فرزندان ستاره های هالیوود به پدر و مادرشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار