نقش موثر بانک ها در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بانک ها یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آل هاشم در دیداربا رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه ی زلزله کرمانشاه ، بانک ها را یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی دانسته و گفت: اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری است الزاماتی دارد که یکی از آن الزامات بانک ها هستند و بدون حضور بانک ها پیشبرد و اجرای اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نمی باشد.

وی در ادامه افزود:بانک ها می توانند با پرداخت تسهیلات به صاحبان صنایع و شرکت ها موجب رونق اقتصادی کشور و همچنین افزایش اشتغال برای جوانان گردند.

امیر بهبودی رئیس اداره امور شعب استان نیز ضمن عرض تسلیت حادثه ی ناگوار زلزله در غرب کشور و درگذشت تعداد کثیری از هم وطنان عزیز در این حادثه ؛ گزارشی از تاریخچه تشکیل بانک مهر اقتصاد را ارائه و سپس برخی از خدمات این بانک را تشریح نمود.

وی گفت :کلیه عقود و قراردادهای این بانک مورد تایید کمیته نظارت شرعی بانک بوده و در راستای بانکداری اسلامی می باشند.

بهبودی در ادامه اشاره نمودکه مهراقتصاد داری پرسنلی متعهد ،ارزشی و ولایت مداربوده و همیشه در طرح های جهادی بانک خود را به اثبات رسانده اند.

وی در خاتمه افزود:بانک مهر اقتصاد آمادگی لازم در خصوص پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف جامعه را داشته و از لحاظ نقدینگی هیچ مشکلی ندارد.

 

انتهای پیام/ش

رونق اقتصادی کشور با پرداخت تسهیلات به صاحبان صنایع و شرکت ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار