هدیه خداوند به زوج آمریکایی در جشن شکر گزاری

دوقولو های به هم چسبیده پس از عمل سنگین برای حضور در مراسم جشن شکر گذاری به خانه بازگشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز شکرگزاری  یکی از اعیاد ملی در کشور آمریکا است که  هر ساله در چهارمین پنجشنبه ماه نوامبر و در پایان فصل درو گرامی داشته می‌شود.
این مراسم به صورت سالیانه برای تشکر از دارایی‌هایی مادی و معنوی یک فرد از خداوند صورت می‌گیر د و مرسوم است که اعضای خانواده در این  روز دور هم جمع شده  و  به خاطر  نعمات فراوانی  که خداوند به آنها اعطا فرموده  از او  شکر گزاری کرده و برای شام در این روز بوقلمون سِرو  می‌کنند.

 به دلیل اهمیت این عید برای خانواده های آمریکایی در این روز ، تمام اعضا دور هم جمع شده و به اتفاق یکدیگر مراسم شکر گزاری را به  جا می آورند.

در این میان خانواده کوچکی که به تازگی صاحب  فرزند دوقلو  به هم چسبیده از ناحیه سر  شده بودند، برای آنکه بتوانند این جشن را کنار هم باشند از هیچ کاری دریغ نکردند. در پی عمل جراحی 11 ساعته‌ای که توسط پزشکان بیمارستان کودکان فیلادلفیا انجام شد،  این دوقلوها از یکدیگر جدا شدند اکنون یکی از نوزادان در بیمارستان بستری بود.

اما خوشبختانه به لطف خدا قل دوم هم بعد از 485روز ، بهبود یافته و توانست در مراسم شکرگزاری در جمع خانواده حضور داشته باشد و محفل آنها را گرم کند. 


در ادامه تصاویری از این دوقولوها مشاهده می کنید.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.