مسئول پایگاه امداد و نجات تاراز اندیکا؛

تردد در جاده تاراز - بازفت فقط با زنجیر چرخ

رانندگی در جاده تاراز - بازفت فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر می باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،تورج احمدی، مسئول پایگاه امداد و نجات تاراز اندیکا با اشاره به اینکه بارش برف از ساعتی پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد، بیان کرد: رانندگی در جاده تاراز در خوزستان به بازفت در چهارمحال و بختیاری تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: پایگاه امداد و نجات تاراز با تمام امکانات برای خدمت رسانی به مسافران گرفتار در برف آمادگی دارد، اما از رانندگان انتظار داریم تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: با توجه به مه غلیظ در این جاده انتظار می رود رانندگان ضمن اطمینان از سالم بودن خودرو با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

امامقلی صادقی، رییس شورای اسلامی بخش چلو اندیکا اذعان داشت: بارش نخستین باران پاییزی، تردد در جاده های روستاهای این بخش را مختل کرده است.

وی در ادامه افزود: در بخش چلو تنها یک جاده روستایی آسفالته وجود دارد و بیش از 80 روستای دیگر از آسفالت بی نصیب هستند.

صادقی بیان داشت: این موضوع باعث شده تا با شروع بارندگی ها تردد از جاده های روستایی به سختی و تنها با خودروهای کمک دار امکانپذیر می باشد.

رییس شورای اسلامی بخش چلو اندیکا اذعان کرد: هرچند تابستان امسال بیش تر این جاده ها بهسازی شدند، اما با توجه به کوهستانی بودن این بخش تردد خودروها در بیش تر جاده های روستایی مختل است.

این مقام مسئول گفت: در برخی از روستاها از جمله تنگستان نیز تردد به طور کامل قطع شده است.

انتهای پیام/گ

تردد در جاده تاراز - بازفت فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار