رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: چابهار یکی از بهترین نقاط تجاری و اقتصادی ایران است و باید مسئولان برای توسعه شاخص‌ها در بخش‌های مختلف تلاش مضاعفی انجام دهند.

چابهار یکی از بهترین نقاط تجاری و اقتصادی ایران استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی  در نشست شورای اداری و معتمدان شهرستان چابهاربا بیان اینکه چابهار نقش ملی و بین المللی برای توسعه منطقه دارد گفت: مشکلات موجود در مسیر توسعه زیرساخت‌های چابهار را برای پیگیری بهتر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی گزارش می‌کنم.

خرازی  بیان کرد: توسعه ملی سبب توسعه محلی و منطقه‌ای می‌شود و باید مردم چابهار در کنار بهره گیری از ظرفیت‌های خدادادی با کار و تلاش بیشتر از زندگی و رفاه بهتری برخوردار شوند.

وی افزود: چابهار یکی از بهترین نقاط تجاری و اقتصادی ایران است و باید مسئولان برای توسعه شاخص‌ها در بخش‌های مختلف تلاش مضاعفی انجام دهند.

خرازی بیان کرد: توسعه ملی سبب توسعه محلی و منطقه‌ای می‌شود و باید مردم چابهار در کنار بهره گیری از ظرفیت‌های خدادادی با کار و تلاش بیشتر از زندگی و رفاه بهتری برخوردار شوند.

وی افزود: تلاش‌های خوبی برای توسعه این منطقه در حال انجام است و برای برون رفت از مشکلات باید تلاش‌های بیشتری از سوی مسئولان انجام شود.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: گزارش بازدید از چابهار را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه می‌کنم تا تصمیمات لازم در این مورد را اتخاد کنند.

خرازی به سفر رئیس جمهوری به چابهار اشاره کرد و افزود: مقامات کشوری دید مثبتی به توسعه چابهار دارند.

استاندار سیستان وبلوچستان نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد مسائل و مشکلات شهرستان چابهار از طریق مسئولان کشوری مرتفع شود.

سید دانیال محبی افزود: چابهار موقعیت مناسبی در زمینه‌های مختلف تجاری و اقتصادی دارد و باید برای توسعه زیرساخت‌های آن تلاش شود.

انتهای پیام/ع

چابهار نقش ملی و بین المللی برای توسعه منطقه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار