رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار خبر داد:

اجرای طرح جهادی آموزش قرآن در ۲۸ روستای شهرستان بهار

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از اجرای طرح جهادی آموزش قرآن در 28 روستاي شهرستان بهار خبر داد.

اجرای طرح جهادی آموزش قرآن در ۲۸ روستای شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمد جمشیدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهار  با اشاره به اجرای طرح جهادی آموزش قرآن کریم در شهرستان بهار، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ قرآنی است چراکه قرآن کریم زیربنای همه فرهنگ‌هاست.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: اجرای طرح جهادی آموزش قرآن در 28 روستاي شهرستان بهار انجام می شود.

وی با بیان اینکه اگر زیربنای فرهنگی جامعه‌ای قرآنی نباشد آن جامعه در همه مسائل دچار مشکل خواهد شد، تصریح کرد: تربیت مربیان قرآنی در مناطق محروم بهار نیز یکی از مهم‌ترین برنامه در راستای گسترش فرهنگ قرآنی بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با اشاره به تربیت 250 نفر در مناطق محروم بهار در سال گذشته، تصریح کرد: این افراد نیز به صورت خودجوش اقدام به آموزش قرآنی مناطق محروم کردند.

وی با اشاره به آموزش قرآنی یک‌هزار و 400 نفر خاطرنشان کرد: در مجموعه 2 هزار و 350 نفر در مناطق محروم شهرستان بهار آموزش‌های لازم را پشت سر گذاشته‌اند.

جمشیدی تاکید کرد: این کلاس با حضور فعال موسسات و خانه‌ های قرآن و در راستای ترویج آموزش‌ها و معارف قرآنی و در رشته های روخوانی، روانخوانی، قرائت، حفظ، مفاهیم و تجوید قرآن کریم در روستاهای این شهرستان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه افراد زیادی از کلاس‌ها و آموزش‌های قرآنی استقبال می‌کنند، ادامه داد: باید فرهنگ‌ قرآن‌خوانی و آموزش قرآن را در بین اقشار مختلف و به خصوص جوانان و نوجوانان گسترش داد چراکه فرهنگ قرآنی جامعه از انحرافات حفظ می‌کند.

انتهای پیام/خ

در 28روستای شهرستان بهار  طرح جهادی آموزش قرآن برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار