معاون سپاه خراسان جنوبی:

رزمایش امنیتی ناجا و سپاه در بیرجند برگزار شد

معاون عملیاتی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت:رزمایش امنیتی ناجا و سپاه صبح امروز در بیرجند برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛علیرضا یوسفی معاون عملیاتی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در رزمایش امنیتی ناجا و سپاه استان خراسان جنوبی گفت:این رزمایش  جهت مقابله و کنترل در اغتشاشات و نا آرامی ‌های داخلی انجام شد.

وی افزود:اجرای عملیات روانی،عملیات تعقیب و گریز و پاکسازی،تخلیه مجروحان،شبکه‌های اجتماعی،نمایش اقتدار توسط گردان امام علی(ع) و تاکتیک سد و هجوم از جمله برنامه‌های سپاه در این رزمایش است.

علیرضا یوسفی گفت:6 گردان رزم شامل یک گردان امنیتی امام علی(ع)،چهار گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در این رزمایش حضور دارند.

 معاون عملیاتی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه نقاط مهم قابل حفاظت پیش‌بینی شده در این رزمایش 14 نقطه است،افزود:تعداد ایست و بازرسی‌ها در وضعیت امنیتی هشت پست است.

وی نمایش اقتدار و آمادگی پرسنل و نیروهای نظامی و انتظامی برای مدیریت بحران و اغتشاشات را از اهداف برگزاری این رزمایش دانست و گفت:در این تمرین و رزمایش نقاط قوت و ضعف بررسی می‌شود تا در صحنه‌های واقعی آمادگی کنترل ناآرامی‌ها در صحنه با ظرفیت مناسب وجود داشته باشد.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم افزود:در چند سال اخیر آمادگی رزم رده‌ها و یگان‌ها در دستور کار نیروهای مسلح قرار گرفت.

شجاعی‌نسب با بیان اینکه در این تمرین و رزمایش نقاط قوت و ضعف بررسی می‌شود تا در صحنه‌های واقعی آمادگی کنترل نا آرامی‌ها در صحنه با ظرفیت مناسب وجود داشته باشد، گفت:رزمایش امنیتی که با همکاری سپاه و ناجا برگزار شد برای مقابله و کنترل در اغتشاشات و نا آرامی‌های داخلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ

برگزاری رزمایش امنیتی سپاه و ناجا در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.