رادیو اقتصاد برای امروز برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است که به برخی از مهمترین‌های آن اشاره می‌کنیم.

با برنامه‌‌های رادیو اقتصاد همراه شوید/ از کارآفرینی تا حمل و نقل عمومیبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو اقتصاد برای امروز برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم؛

 کارآفرینی در حوزه های تجهیزات پزشکی و خوراک دام و طیور

رادیو اقتصاد در برنامه امروز "وطن ساز" ، کارآفرینی در حوزه‌های تجهیزات پزشکی و خوراک دام و طیور را بررسی می کند.

محمد نادری زاده کارآفرین در حوزه تجهیزات پزشکی از استان فارس به همراه احسان میرزاده تولید کننده و کارآفرین در حوزه خوراک دام و طیور از مشهد، در خصوص نوع فعالیت و نیز تجربیات مفید شان صحبت می‌کنند.

برنامه "وطن ساز" کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی سهیلا خان جمعه ها ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 

نقش استفاده از حمل و نقل عمومی در اقتصاد خانواده

رادیو اقتصاد در برنامه امروز "چرتکه" ، به بررسی نقش استفاده از حمل و نقل عمومی در اقتصاد خانواده خواهد پرداخت.

صرفه جویی در هزینه های روزمره، صرفه جویی در زمان، کمک به سلامتی همه ی افراد جامعه، کمک به حفظ محیط زیست و ... از دیگر مواردی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.

برنامه "چرتکه" کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی الهام مصطفوی جمعه ها ساعت ۱۰:۰۰ به مدت ۱۱۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 

خاستگاه ترانه ها و اشعار در موسیقی کار اقوام ایرانی

رادیو اقتصاد در برنامه  امروز"کار و نوا" ، به موضوع خاستگاه ترانه ها و اشعار در موسیقی کار اقوام ایرانی می پردازد.

هوشنگ جاوید پژوهشگر فرهنگ و موسیقی اقوام و نیز محمدرضا آزاده فر عضو هیئت علمی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران در برنامه در خصوص مفهوم و خاستگاه ترانه ها و اشعار در موسیقی کار اقوام ایرانی گفتگویی خواهند داشت.

برنامه "کار و نوا" کاری از گروه کسب و کار، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی ساعت ۱۵:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.


تدابیر لازم برای روز مبادا

رادیو اقتصاد در برنامه امروز "اقتصاد تعطیل نیست" ، به سراغ موضوع تدابیر لازم برای روز مبادا می رود. درواقع با حضور کارشناسان اقتصادی و نیز جامعه شناسان در برنامه به موضوع تدابیر اقتصادی لازم برای روز مبادا پرداخته می شود.

از دیگر موضوعات این برنامه می توان به مدیریت اقتصاد خانواده، ضرورت آینده نگری و ... اشاره کرد.

برنامه "اقتصاد تعطیل نیست" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی حمیده سلطانی ساعت ۱۷:۰۰ به مدت ۱۱۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

 

انتهای پیام/

 

برنامه های رادیو اقتصاد در سوم آذر ماه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار