مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: همه مدارس روستایی گناوه مجهز به بخاری‌های استاندارد شدند.

همه مدارس روستایی گناوه به بخاری‌های استاندارد مجهز شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی عصر پنجشنبه در نشست روسای انجمن و اولیا و مربیان مدارس شهرستان گناوه گفت: همکاری، همیاری، تامین مشارکت فکری، فرهنگی، عاطفی و آموزشی اولیا در امر تعلیم و تربیت که امری بسیار مهم و حساس است می‌تواند کمک شایانی به مدرسه و دانش آموزان کند.

وی افزود: امروزه کار ما و معلمان در آموزش و پرورش و کار شما خانواده ها در امر تعلیم و تربیت سخت تر از قبل شده است در گذشته اگر دانش آموز از یک معلم خوب بهره مند بود دیگر نگرانی وجود نداشت ولی امروزه اگر معلم خوب همراه با امکانات خوب برای دانش‌آموز مهیا باشد یک سری مسائل و حواشی هستند که مشکل ساز می شود.

احمدی بیان داشت: خیلی‌ها با این تفکر زندگی می کنند که نام انجمن و اولیا به پول گره خورده است در حالی که اولویت ما مالی و پول نیست ما در آموزش و پرورش از اولیا انتظار مشارکت فکری، عاطفی و فرهنگی در کنار مدیران و دانش‌آموزان را داریم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: شما اولیا نماینده فرزندان خود در جلسات ما هستید و اول از فرزندان خود دفاع می کنید تلاش کنید و تمام توان خود را بگذارید تا با کمک یکدیگر فرزندی خوب و سالم به جامعه تحویل دهیم که تا سالیان آثار خوبی از آن نمایان باشد.

وی تصریح کرد: روسای انجمن و اولیا مدارس پل ارتباطی بین مدیر و دیگر اولیاء دانش آموزان هستند و باید نظرات، پیشنهادات و حتی انتقاد های خود را با ما در میان بگذارید که با همفکری یکدیگر به موفقیت دانش آموزان و مدارس کمک کنیم.

احمدی در ادامه گفت: تمام مدارس روستایی به صورت کامل مجهز به بخاری های استاندارد شدند و تمامی کلاس های مقطع ابتدایی مدارس شهری نیز امسال به صورت صد در صد به بخاری ها استاندارد مجهز خواهند شد.

وی یادآور شد: از نظر تجهیزات و سایل به همه مدارس رسیدگی شده است و از این نظر شرایط بسیار خوبی داریم و هر مدرسه ای که وسایل اضطراری آن با مشکل روبرو شده به سرعت و در کمترین زمان ممکن رفع کرده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه ادامه داد: هر دانش آموزی که از نظر مالی مشکل داشته باشد به آن رسیدگی می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم هیچ دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی ترک تحصیل کند لذا در آغاز سال تحصیلی نوشته افزار بین همه دانش آموزانی که از نظر مالی در مضیقه هستند تقسیم کرده ایم که با شرایط خوب و ایده‌آل به تحصیل بپردازند.

در این جلسه انتخابات انجمن و اولیا و مربیان مدارس شهرستان گناوه برای حضور در شورای آموزش و پرورش انجام گرفت که در مقطع ابتدایی اکبر احمدزاده در مقطع متوسطه اول سید غلام حسین موسوی و در مقطع متوسطه دوم وحیده فرهادی به عنوان اولیا در شورای آموزش و پرورش انتخاب شدند.

انتهای پیام/پ

تمامی مدارس گناوه مجهز به بخاری استاندارد شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.