امام جمعه شهرستان خاش گفت: پایان داعش که با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های سران استکباری و خود فروخته در ممالک اسلامی شکل گرفت، نتیجه اقدامات ارزشمند سربازان ولایت، اقتدار و ابهت جبهه مقاومت اسلامی است.

پایان داعش نتیجه اقتدار و ابهت جبهه مقاومت اسلامی است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش اظهار داشت: داعشی‌ها به نام اسلام تیشه به ریشه اسلام زدند و با اقدامات جنایتکارانه خود به مسلمانان در سرتاسر دنیا ضربه وارد کردند.

وی افزود: فروپاشی داعش در حقیقت فروپاشی ظلم، ستم مستکبران جهان و هم پیمانان جنایتکار صهیونیستی و حامیان آنان است.

وی بیان کرد: تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، حضور مقتدرانه سربازان ولایت در جبهه مقاومت اسلامی و فرماندهی عالی سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر سلیمانی توانست اقتدار اسلام را به دنیا نشان دهد و فتنه داعش را خاموش و ریشه ستم آنان را بخشکاند.

امام جمعه خاش از ایثارگری ها، مقاومت و ایستادگی مردم ایران، سوریه و عراق در مقابل جبهه ستمگران و جنایتکاران جهان قدردانی کرد و گفت: در چند سال حضور و فعالیت جنایتکاران داعشی و گروهک‌های تروریستی در سرزمین‌های اسلامی و کشته شدن هزاران فرد بی گناه، زنان، مردان و کودکان مظلوم خسارت‌های جبران ناپذیری به مسلمانان وارد کرد که تا سال‌های سال امکان جبران آن وجود ندارد.

حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: هم اینک براثر جنایات و ستمگری و تخریب‌های چند ساله گروه تکفیری داعش در سوریه و عراق شاهد نابود شدن بسیاری از زیربنا‌ها و ثروت‌ها و سرمایه‌های انسانی و بیت المال در شهر‌های مختلف این کشور‌های اسلامی هستیم که شاید چند قرن کار و تلاش نتواند خسارت‌های وارده را ترمیم کند.

وی بیان کرد: با پایان داعش، وعده خداوند متعال در مورد ذلت ظالمان محقق شده است.

وی افزود: گروه‌های مقاومت مردمی در برابر اقدامات وحشیانه گروه تکفیری داعش که مورد حمایت استکبار جهانی و برخی کشور‌های ارتجاع منطقه بودند سینه سپر کردند و با تمام وجود در مقابل آنان ایستادند.

وی تصریح کرد: فتنه داعش برای کشور‌های اسلامی بویژه عراق و سوریه مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود که به فضل الهی نابود شدند.

 گروه تکفیری و تروریستی که خود را دولت اسلامی شام و عراق می‌خواند، بدترین جنایت‌های تاریخ معاصر را در کشتار مردم بی دفاع رقم زد که پس از سال‌ها با تلاش و مجاهدات رزمندگان جبهه مقاومت، آخرین پایگاه متمرکز آنان در بوکمال سوریه، این گروه تکفیری برچیده شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار