بازگشت تولید و کار به مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج

با ورود قاطعانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع ممانعت فرودگاه یاسوج از ادامه فعالیت گلخانه‌های مستقر در این فرودگاه، این مشکل بعد از دو سال رفع شد و آرامش به محیط کار تولیدکنندگان محصولات کشاورزی برگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از مناقشات تولیدکنندگان گل رز و فرودگاه یاسوج، طرفین ماجرا را به استانداری فراخواند و با ورودی قاطعانه این مشکل و دغدعه بخش کشاورزی را بعد از چند سال برطرف کرد.

علی‌محمد احمدی در این نشست با شنیدن صحبت‌های طرفین دستور داد تا طبق قرارداد موجود و تا پایان مدت آن عمل شود و فرودگاه یاسوج هیچ ممانعتی برای گلخانه‌دارانی که بر اساس مفاد قرارداد کار می‌کند، به وجود نیاورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: محدوده این گلخانه‌ها از محیط فرودگاه جدا شود و امنیت آن به خود اتحادیه گلخانه‌دارن واگذار شود و هر گلخانه نیز پنج کارگر را با صدور کارت تردد می‌تواند به محیط کار ببرد تا ظرافت‌های تولید گل در این مجتمع اقتصادی آسیب نبیند.

احمدی با بیان اینکه در سال تولید و اشتغال چنین رفتارهایی قابل قبول نیست،تصریح کرد: گلخانه‌داران نیز موظف هستند اجارهخود را با فرودگاه تا آخر بهمن تسویه کنند و طبق قرارداد این گلخانه‌ها را به اشخاص دیگر واگذار نکنند.

انتهای پیام/غ

پایان مناقشات فرودگاه یاسوج و جهاد کشاورزی بر سر گلخانه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.