مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: فرودگاه اصفهان از نظر تعداد پروازهای داخلی پنجمین و از نظر پروازهای خارجی سومین استان کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن امجدی  اظهار داشت: فرودگاه اصفهان از نظر تعداد پروازهای داخلی پنجمین و از نظر پروازهای خارجی سومین استان کشور است.

وی افزود: شهریور 96 نسبت به ماه قبل آن 50 درصد رشد مسافر خارجی داشتیم و حضور گردشگران خارجی از 35 هزار به 53 هزار مسافر رسید، این آمار صرف نظر از پرواز حجاج است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: این آمار نشان دهنده پتانسیل اصفهان است که اگر زیرساختان هر چه زودتر فراهم شود می‌توانید روند رو به رشد را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: چند اتفاق در پروازهای داخلی انجام شده، اول این که شرکت‌های جدیدی که قبلاً در اصفهان پرواز نداشتند وارد کرده‌ایم، همچنین مسیرهای جدید برقرار شده است.

امجدی در خصوص پروازهای داخل کشور عنوان کرد: در کنار افزایش پروازها سعی داشته‌ایم در طول روز پراکندگی پروازها حفظ شود، برای مثل پروازها به تهران در ساعات مختلف روز امکان پذیر است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته رشد بسیار بالای داشتیم اما امسال هم افول نکرده و 6 ماهه امسال نسبت به سال گذشته 6 درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش 1.5 برابری گردشگران خارجی در یک ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار