نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر نقش پررنگ ورشادت های بسیج در دفاع از نظام تاکید کرد. .

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشا ره به 5 آذر و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گمنام بودن از جمله تعبیراتی است که امام راحل (ره) درباره این قشر بکاربرده اند ودرکناراین خصیصه اخلاص  کار بسیج درسرلوحه کاراست.

 وی به دیدار هفته گذشته  بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبری به بسیجیان  اشاره کرد و افزود : ایشان تاکید کردند که اگر انقلاب اسلامی بسیج را نداشت با نقیصه و خلا مواجه بود.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه از همراهی و همدلی ملت بزرگ ایران در کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت : اگر کسی قصد کمک دارد بهترین شیوه ارسال کمک های مالی است که از طریق شماره حساب های تعیین شده از سوی هلال احمر و کمیته امداد جمع آوری می شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین از قدرشناس بودن مردم زنجان تشکر کرد افزود : خداراشاکریم که مردم بخوبی پیکر سومین شهید مدافع حرم استان را تشییع کردند و گرامی داشتند
 
خطیب جمعه زنجان با تبریک و تسلیت شهادت شهید خیرالله صمدی گفت : این شهید بزرگوار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان سرباز ولایت در خدمت انقلاب اسلامی بود و شهادت وی هم  با اعلام خبر بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و گرفتن آخرین سنگر تکفیری ها در بوکمال همزمان بود .
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمنی دشمنان همواره  ادامه دارد اضافه کرد:  باید همواره هوشیار و آگاه باشیم .
 
خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه 8 ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) است گفت : 9ربیع الاول سالروز امامت مهدی موعود (عج) است که مقدمه حضور و ظهور تشکیل حکومت جهانی و پیاده شدن آرمان های ائمه معصومین است.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه 7 آذر روز نیروی دریای سپاه انقلاب اسلامی است گفت : ایران بیش از3 هزار کیلومتر مرز آبی دارد که مهمترین وظیفه نیروی دریایی حفاظت از استقلال و مرزهای آبی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ن

 

خطبه های نماز جمعه 3 آذر زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.