توفیق: یکی از گزینه‌های پیشنهادی مشحون به وزارت هستم / تیم ملی مقابل عراق پر اشتباه بود

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: مشحون چند گزینه سرپرستی را به وزیر ورزش پیشنهاد کرده است که یکی از آن ها خودم هستم.

توفیق: یکی از گزینه‌های پیشنهادی مشحون به وزارت هستم / تیم ملی مقابل عراق بسیار پر اشتباه بودعلی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره گزینه های سرپرستی پیشنهادی از سوی مشحون به وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: هنوز گزینه سرپرستی مشخص نشده است و وزارت ورزش و جوانان باید در این خصوص تصمیم های لازم را بگیرد.

او افزود: در جلسه محمود مشحون  با وزیر ورزش ، سلطانی فر از او درباره پیشنهاد سرپرستی اش پرسیده است که در نهایت مشحون چند گزینه را پیشنهاد داده است.

توفیق ادامه داد: یکی از گزینه های پیشنهادی من هستم، اما از نام دیگر گزینه های بی اطلاعم، به هر صورت هیچ گزینه ای نهایی نشده است و وزارت ورزش و جوانان باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

دبیر فدراسیون بسکتبال کشورمان درباره روند فعلی کارها در فدراسیون بسکتبال گفت: به عنوان دبیر فدراسیون هم اکنون باید کارهای اجرایی فدراسیون را انجام دهم. متاسفانه تیم ملی بسکتبال ما شب گذشته مقابل عراق شکست خورد اما به هر صورت بازی بعدی ما در تهران و در مقابل قطر است و ما باید تلاش کنیم تا مقابل این تیم به برتری برسیم.

توفیق درباره باخت ناباورانه بسکتبالیست های ایرانی مقابل عراق تاکید کرد:در این خصوص مدیر تیم های ملی و سرپرست می توانند بهتر پاسخگو باشند اما نباید فراموش کرد که بسکتبال بازی اشتباهات است و تیم ما بسیار پر اشتباه بود. به هر صورت تلاش می کنیم با بازگشت تیم ملی برنامه ای تنظیم کنیم تا بتوانیم در بازی آینده برنده باشیم.

انتهای پیام /

اظهارات توفیق درباره سرپرستی فدراسیون بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار