داروهای لاغری دامی برای ابتلا به اعتیاد

معاون پیشگیری اداره ‌کل بهزیستی خوزستان از افزایش تعداد معتادان با مصرف داروهایی جهت لاغری در باشگاه‌ها یا آرایشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علی حسن‌زاده، معاون پیشگیری اداره ‌کل بهزیستی خوزستان گفت: با توجه به افزایش آمار اعتیاد در خوزستان ، آمار زنان معتاد نیز رو به افزایش است که متاسفانه بسیاری از افراد ناخواسته و با مصرف داروهایی جهت لاغری در باشگاه‌ها یا آرایشگاه‌ها به دام اعتیاد گرفتار می‌شوند.


وی افزود: در حال حاضر یک کمپ ترک اعتیاد (مرکز اقامتی) ویژه زنان در خوزستان وجود دارد و یک مرکز TC (مرکز اجتماع درمان‌مدار) نیز برای زنان معتاد در حال احداث است که البته زنان معتاد بیشتر متمایل به دارو درمانی هستند.


حسن زاده تصریح کرد: در حال حاضر تنها کمپ خوزستان با ظرفیت 30 نفر نیز تکمیل نشده است از این رو نیازی به احداث کمپ در استان نداریم.

معاون پیشگیری اداره‌کل بهزیستی خوزستان اظهار داشت : با توجه به مصرف داروهای لاغری در باشگاه‌ها یا آرایشگاه‌ها بیشتر افراد ناخواسته به دام اعتیاد گرفتار می‌شوند که میانگین سنی زنان معتاد در خوزستان بین سن 25 تا 35 سال هستند.


انتهای پیام/و


تمایل زنان معتاد به دارو درمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.