تلاش برای پخش 24 ساعته برنامه های صدا و سیمای خراسان جنوبی

مدیرکل سابق صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:در حال حاضر ساعت پخش برنامه‌های شبکه استانی از 8 به 16 ساعت رسیده که تلاش داریم به 24 ساعت برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛محمد ثقفی مدیرکل سابق صدا و سیمای خراسان جنوبی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی که با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیما همراه بود،گفت:در حال حاضر۶۸۰ هزار نفر یعنی ۸۷ درصد جمعیت استان زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال است.

 وی افزود:خراسان جنوبی در سال 90 جزء استان‌های نوپایی بود که باید تلاش می‌کرد تا خود را به دیگر استانها در بخش‌های مختلف برساند و در مدت 6 سال یک جهشی داشت و خود را به دیگر استان ها رساند.

ثقفی با بیان اینکه در این مدت رادیوی خراسان جنوبی همیشه در جایگاه اول تا سوم بوده است،افزود:در بخش نیز جایگاه استان خوب است و یکی از بخش‌های حوزه‌های قدیمی ما حوزه صدا است که از همان روزهای اول با برنامه‌ریزی که انجام شد کار را آغاز کردیم و در سال 90 صدای استان رتبه 17 بود و در سال گذشته جایگاه استان خراسان جنوبی پس از استان یزد در جایگاه دوم قرار گرفت.

مدیرکل سابق صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:در این سال ها افزایش تعهدات تولیدات سالانه را داشته و در بخش رادیو تلاش شد از استودیو گریزی فاصله گرفته و بیشتر به میان مردم بروند تا با ایجاد مصاحبه‌های مردمی جذابیت ایجاد شود. 

وی افزود:بیش از هزار ساعت تولید برنامه در فضای خارج استودیو،افتتاح کانال رادیو در فضای مجازی،افتتاح رادیونمای خراسان جنوبی که جزء هشتمین استان‌ها بود حضور خوب در جشنواره‌های داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌ها بوده است.

ثقفی با بیان اینکه در سال 2013 در جشنواره بین المللی صاحب رتبه شدیم،گفت:در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی خبرنگار داریم و اخبار در کوتاه ترین زمان ارسال می‌شود. 

مدیرکل سابق صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود:در حال حاضر 100 هزار نفر که در نقاط کم جمعیت استان هستند از پوشش دیجیتال برخوردار نیستند و باید بیش از 200 فرستنده کم قدرت راه‌اندازی شود تا پوشش به 100 درصد برسد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 150 فرستنده دیجیتال در دستور کار است و در بخش تولید برنامه‌های سلامت محور گام برداشتیم و از دیگر برنامه‌های سیمای استان تولید برنامه‌های مطالبات مردمی بوده است.

انتهای پیام/غ

تلاش برای افزایش ساعات پخش برنامه های صدا و سیمای استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.