مدیرکل آموزش وپرورش استان؛

مسئولیت پذیری به دانش آموزان آموزش داده شود

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: با توجه به نیاز امروز جامعه، باید مسئولیت پذیری را به دانش آموزان آموزش داد.

مسئولیت پذیری به دانش آموزان آموزش داده شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمد محسن بیگی در نشست شورای موسسان مدارس غیر دولتی استان کرمان گفت: از نظر آموزش و پرورش استان تفاوتی از لحاظ اثر گذاری بین مدارس غیر دولتی و دولتی وجود ندارد بلکه در سه سال اخیر حساسیت ویژه ای در زمینه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورش این مدارس در استان ایجاد شده است.

وی بر ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس غیر دولتی در استان تاکید و تصریح کرد: مدارس غیر دولتی باید مهارت های زندگی و نحوه زندگی کردن را به دانش آموزان آموزش دهند.

محسن بیگی به نقش موثر شورای موسسان به عنوان مشاور آموزش و پرورش در زمینه مدارس غیر دولتی اشاره و اظهار کرد: گزارش شورای موسسان در شورای معاونان آموزش و پرورش استان مورد توجه ویژه قرار می گیرد و موجب تشویق و توبیخ مدارس غیر دولتی در استان می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس غیر دولتی ظرفیت ها ویژه ای دارند و باید این ظرفیت ها در راستای ارتقای بهره وری و کارآیی شناسایی شود.

محمد محسن بیگی بر اخذ بیمه مسئولیت در مدارس غیر دولتی و دولتی تاکید کرد و افزود: پیشنهاد می شود شورای موسسان مشاور حقوقی بگیرد تا آسیب های موجود در مدارس غیر دولتی شناسایی و از این آسیب ها جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: محل مدرسه و تعداد دانش آموزان آن دلیلی برموفقیت مدرسه نیست بلکه جلب اعتماد و حفظ اعتبار مدرسه با تعداد اندک دانش آموز نیز ممکن است.

محسن بیگی با تاکید بر اینکه باید در مدارس مسئولیت پذیری به دانش آموزان آموزش داده شود یادآورشد: عدم دوام بعضی از زندگی های امروزی نتیجه عدم مسوولیت پذیری است.

انتهای پیام/ح

مسئولیت پذیری به آموزش دانش آموزان اضافه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.