فرمانده سپاه استان لرستان:

دلیل صدور انقلاب به خارج از مرزها ظرفیت‌های بسیج است

فرمانده سپاه استان لرستان گفت: بسیج معارف مقاومت را تولید کرد و این در حالی است که تشکیل بسیج جهان اسلام و ظرفیت‌های بسیج سبب فراهم شدن صدور انقلاب به خارج از مرزها شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سردار مرتضی کشکولی در اجتماع بزرگ بسیجیان که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد، برگزار شد گفت: دفاع از جان و ناموس در فقه یک امر واجب است.

وی افزود: امروز لازم است که فلسفه تشکیل بسیج برای نسل جوان تبیین شود و این در حالی است که هر کس برای جهاد در راه خدا و دفاع از دین آماده باشد یک بسیجی شمرده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به دیدگاه امام خمینی(ره) در خصوص بسیج عنوان کرد: از نظر ایشان، تشکیل بسیج در کشور خدایی بوده و از خداوند الهام گرفته است؛ اگر کسی بفهمد که در مسیر الهی در حرکت است، در حرکت به سوی خدا، دقت بیشتری خواهد داشت.

کشکولی تصریح کرد: برکات وجود بسیج به علت الهی بودن آن است و از دید امام خمینی(ره) بسیج مدرسه عشق و میقات پا برهنگان است و این در حالی است که ایشان فرموده‌اند که بسبج معراج اندیشه است.

وی با اشاره به جایگاه بسیج در نگاه امام راحل گفت: از دیدگاه امام(ره) می‌توان فهمید که بسبج مبتنی بر عقلانیت و فقه بوده و ملتی که در خط اسلام نام محمدی در حرکت است، همه افراد آن باید بسیجی باشند و این در حالی است که تمام جهان نیز نمی‌توانند خللی در بسیج وارد کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بسبج معارف مقاومت را تولید کرد و این در حالی است که تشکیل بسیج جهان اسلام و ظرفیت‌های بسیج سبب فراهم شدن صدور انقلاب به خارج از مرزها شد.

کشکولی با تاکید بر اینکه کارکردهای بسیج در اعجاز هستند گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی یکی از شعبات بسیج بود و نجات سوریه و عراق در زمان حاضر نیز از دیگر معجزه‌هایی است که با کمک بسیج صورت گرفت.

وی بیان کرد: بسیجیان وارث لشگر عظیم مخلصین هستند و این در حالی است که برای ورود به بسیج در نهادها، گزینش انجام می‌شود اما ورود به بسیج بیشتر از روی علاقه افراد انجام‌ می‌شود.

انتهای پیام/د

ظرفیت‌های بسیج سبب صدور انقلاب به خارج از مرزها شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.