در جلسه ستاد مدیریت بحران مناطق زلزله زده مطرح شد؛

نیاز به ۷۰ کانکس کلاسی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

با توجه به تمهیدات انجام شده برای مناطق زلزله زده اما همچنان نیاز به 70 کانکس کلاسی وجود دارد.

نیاز به 70 کانکس کلاسی در مناطق زلزله زدهبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه ستاد مدیریت بحران مناطق زلزله زده امروز به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، بطحایی وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات کشوری و استانی در شهرستان سرپل ذهاب تشکیل شد.

در این جلسه که از ظهر  تا عصرامروز ادامه پیدا کرد؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز حضور داشت و در خصوص فضاهای آموزشی به مواردی تاکید شد.

همه دستگاه‌های اجرایی باید تمام توان و انرژی خود را برای بازسازی فضاهای آموزشی به کار گیرند و مدارسی که ساخت آنها آغاز شده است باید به گونه ای تامین اعتبار شوند که حتماً تا آغاز سال تحصیلی آینده مورد بهره برداری قرار بگیرند.

در این جلسه به آخرین اخبار فضاهای آموزشی مناطق زلزله زده کرمانشاه هم اشاره شد و  تمهیداتی برای فضاهای آموزشی مناطق زلزله زده در نظر گرفته شد که براین اساس خیرین مدرسه ساز تا کنون ساخت ۳۷ مدرسه با ۱۴۸ کلاس درس را تعهد کرده اند.

با توجه به تمهیدات انجام شده از ۱۳۰ کانکس کلاس درس تعهد شده خیرین،  ۶۸ مورد آن تا کنون نصب  و آموزش در آنها برقرار شده و بقیه کانکس ها در حال ارسال بوده اما در این مناطق هنوز به ۷۰کانکس کلاسی نیاز است.


انتهای پیام/

آخرین وضعیت مدارس زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.