توسط کمیته امداد شهرستان پیرانشهر؛

ساخت ۱۰ واحد مسکن برای زلزله زدگان غرب کشور

کمیته امداد شهرستان پیرانشهر ۱۰ واحد مسکن برای زلزله زدگان غرب کشور می‌سازد.

رئیس کمیته امداد پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با اظهار اینکه در حال حاضر نیاز اصلی زلزله زدگان داشتن سرپناه می باشد گفت: کمیته امداد پیرانشهر برای تأمین مسکن زلزله زدگان ساخت 10 واحد تخریب شده در زلزله را متعهد شد.

ایرج بیگ زاده ضمن قدردانی از کمکهای خیران و مردم پیرانشهر از آنها خواست تا قبل از این که سرما سبب  فاجعه انسانی دیگری شود با اهداء کمکهای نقدی خود کمیته امداد را در ساخت واحدهای متعهد شده برای زلزله زدگان همچون گذشته یاری نمایند.

وی تصریح کرد: هر خیری که کمیته امداد را در ساخت واحدها یاری نماید, از طرف این نهاد, طی مراحل ساخت برای  بازدید به مناطق زلزله زده اعزام می شود.

بیگ زاده ابراز امیدواری کرد: خیران بخشنده در زمینه ساخت واحدهای مذکور مانند همیشه  کمک حال کمیته امداد باشند.

وی افزود: برای جمع آوری کمکهای نقدی خیران و مردم نوع دوست شماره حساب 0104937078005 نزد بانک ملی بنام کمیته امداد پیرانشهر اختصاص یافته است.

رئیس کمیته امداد پیرانشهر همچنین در خصوص کمکهای جمع آوری شده برای زلزله زدگان غرب کشور گفت: تاکنون مردم خیر و نوع دوست 6 میلیاردو 615 میلیون و 750 هزار ریال برای زلزله زدگان کمک کرده اند که از این مبلغ 6 میلیاردو 269 میلیون و 770 هزار ریال بصورت کالا و 346 میلیون و 980 هزار ریال بصورت نقد می باشد.

انتهای پیام/ح

ساخت مسکن برای زلزله زدگان غرب کشور توسط کمیته امداد پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.